logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۲۷۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی شورای شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

شورای شهر هنوز به جمع بندی نهایی برای انتخاب شهردار زنجان نرسیده است

شورای-شهر-هنوز-به-جمع-بندی-نهایی-برای-انتخاب-شهردار-زنجان-نرسیده-است
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: این شورا هنوز به جمعبندی گزینه‌های نهایی جهت تصدی پُست شهرداری زنجان نرسیده و تعداد گزینه‌های اعلامی از سوی برخی رسانه‌ها را تکذیب می‌کنیم.

حسین حمزه‌لوپاک در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 55 نفر به عنوان متقاضی تصدی شهرداری زنجان، رزومه خود را به شورای شهر ارائه داده بودند.

وی با بیان اینکه پرونده این متقاضیان بررسی شده است، خاطرنشان کرد: شورای شهر زنجان تا این لحظه به جمعبندی گزینه‌های نهایی جهت تصدی پُت شهرداری زنجان نرسیده و تعداد گزینه‌های اعلامی از سوی برخی رسانه‌ها را تکذیب می‌کنیم.

حمزه‌لوپاک افزود: پرونده و شرایط متقاضیان بررسی شده اما اینکه به چند گزینه رسیده‌ایم هنوز مشخص نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شورا امروز بعدازظهر جلسه خواهد داشت، گفت: در صورتی که در جلسه بعدازظهر امروز به جمعبندی برسیم، حتما تعداد گزینه‌های نهایی را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

به گزارش موج رسا؛ شورای اسلامی شهر زنجان در اولین جلسه رسمی و علنی خود بعد از تحلیف در 14 مرداد، منصور سلطانی‌محمدی را با 6 رای به عنوان سرپرست شهرداری زنجان انتخاب کردند.

شورای اسلامی شهر زنجان قبل از آغاز به کار خود، فراخوانی برای انتخاب شهردار زنجان منتشر کرده بود تا متقاضیان، رزومه و برنامه کاری خود را جهت بررسی ارسال کنند که در نهایت 55 نفر، رزومه خود را ارسال کرده بودند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر