logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۲۷۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

موفقیت شرکتی دانش‌بنیان در تولید سامانه جراحی هوشمند ستون فقرات

موفقیت-شرکتی-دانش‌بنیان-در-تولید-سامانه-جراحی-هوشمند-ستون-فقرات
سامانه هدایت پروسه‌های درمانی ستون فقرات، محصولی دانش‌بنیان است که می‌تواند با بهره‌گیری از ابزارهای رهیابی پیشرفته و شناسایی موقعیت دست جراح، وی را در دسترسی به اندام نیازمند جراحی یاری کند.

به گزارش موج رسا; امروزه جامعه پزشکی با تمرکز بیشتری در حوزه جراحی فعالیت می‌کند. پیشرفت‌هایی که در فن‌آوری‌های تصویربرداری و ابزارهای جراحی به وجود آمده‌اند، باعث شده است تا در بعضی از جراحی‌ها به منظور داشتن حداقل آسیب، این فن‌آوری‌ها مورد استفاده قرار گیرند. از آخرین پیشرفت‌های جراحی‌های به کمک تصویر می‌توان به سیستم‌های راه‌بری   اشاره نمود که قابلیت ره‌گیری ابزار جراحی و شناخت ساختارهای آناتومیکی خاص را برای جراحان ارتقاء می‌بخشند.

سامانه هدایت پروسه‌های درمانی ستون فقرات، محصول دانش‌بنیانی در حوزه تجهیزات پزشکی است که می‌تواند با بهره‌گیری از ابزارهای رهیابی پیشرفته و شناسایی موقعیت دست جراح، وی را در دسترسی به اندام نیازمند جراحی یاری کند. شرکت دانش‌بنیان سامانه جراحی هوشمند پارسه، کار تولید و تجاری سازی این محصول دانش‌بنیان را با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با موفقیت به پایان رسانده است./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر