logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۲۷۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

طرح شهید سلیمانی با قوت تمام در استان زنجان در حال اجرا است

طرح-شهید-سلیمانی-با-قوت-تمام-در-استان-زنجان-در-حال-اجرا-است
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: طرح شهید سلیمانی با قوت تمام در استان زنجان در حال اجرا است و موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده است.

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تدبیر امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج تدبیر الهی بود که مردم را برای مشارکت در مدیریت کشور در صحنه‌های مختلف پای کار آورد.

وی با بیان اینکه در گذشته بیشتر بسیج در موضوعات دفاعی فعالیت می‌کرد، افزود: پس از جنگ بسیج در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدائی، امنیتی و دفاع از حرم، فعالیت‌های مهم فرهنگی و اجتماعی،عمرانی آبادانی با تدبیر و هدایت مقام معظم رهبری پای کار بوده است.

این مسئول ادامه داد: مشارکت مردم در امر مبارزه با کرونا و تامین سلامت مردم از دو سال گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و نیروهای بسیجی که در گذشته در صحنه‌های دفاعی، امنیتی و دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب و آب و خاک و ناموسدر صحنه حضور داشتند امروز برای تامین سلامتی مردم تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا سازمان بسیج پای کار بود اما با اجرای طرح شهید سلیمانی حضور طرح سازمان یافته تر شد و با همکاری کامل با وزارت بهداشت این طرح مبارک و موفقی در حال اجرا است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه بسیجیان در بخش‌های رصد، شناسایی و رهگیری در کنار نیروهای تخصصی بهداشت و درمان فعالیت می‌کنند، افزود: تیم‌های حمایتی پایگاه‌های مقاومت در تامین نیازمندی‌های مردم محله و کمک مومنانه به افرادی که از کرونا آسیب دیده‌اند، کمک می‌کنند.

وی گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات به قرارگاه بهداشتی تبدیل شده و نیازمندی‌های مردم محله را در قالب طرح شهید سلیمانی حل می‌کنند.

این مسئول با اشاره به فعالیت بسیجیان در نقاهتگاه‌های بیماران کرونایی، ادامه داد: بسیجیان در کنار کادر درمان در نقاهتگاه‌ها حضور دارند و خدمات ارائه می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از تشکیل  کمیته‌های تیم‌های نظارتی پایگاه‌های مقاومت بسیج خبرداد و افزود: این تیم‌ها در دو بعد کشف احتکار و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

سردار کرمی تصریح کرد: در حال حاضر بسیجیان در طرح واکسیناسیون اعلام امادگی کرده و سالن‌های متعددی از جمله صالحین و 9 دی و سالن چند منظوره زنجان ورزشی امام علی (ع) برای واکسیناسیون در نظر گرفته شده است.

وی برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه مردم تاکید کرد و گفت: در صورت رعایت مردم زنجیره بیماری قطع می‌شود.

این مسئول بیان داشت: در بحث واکسیناسیون ظرفیت کلانی در کشور وجود دارد و ایران جزو تولیدکنندگان واکسن در دنیا است که امتیاز بزرگی برای ایران محسوب می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر