logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۲۶۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

رزمایش کمک مومنانه در ماه محرم اجرایی می‌شود/ اهدای 580 سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند زنجانی

رزمایش-کمک-مومنانه-در-ماه-محرم-اجرایی-می‌شود-اهدای-580-سری-جهیزیه-به-خانواده‌های-نیازمند-زنجانی
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: در حد توان و با استفاده از کمک خیرین، مردم، دستگاه‌های اجرایی و سپاه و بسیج رزمایش کمک مومنانه در ماه محرم اجرایی می‌شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در بازدید از پایگاه خبری – تحلیلی موج رسا به مناسبت روز خبرنگار ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران این مجموعه، اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهمی در ارائه اطلاعات به جامعه داشته و تاثیرگذار در اطلاع رسانی هستند.

وی ادامه داد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه پس از شیوع بیماری کرونا به منظور حمایت از به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در چندین مرحله اجرایی شده است.

این مسئول با اشاره به جمع‌آوری بانک اطلاعاتی از خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا، گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج به عنوان قرارگاه محله در بحث جمع آوری کمک های مومنانه اقدامات مهمی را انجام داده اند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه گاهی به صورت رزمایشی برگزار می‌شود که در چنین مراحلی چند هزار بسته معیشتی و بهداشتی در استان زنجان و در بین خانوارهای شناسایی شده توزیع می‌شود.

سردار کرمی از اهدای 580 سری جهیزیه کامل در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سال گذشته خبرداد و گفت: این جهیزیه کامل در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

وی با اشاره به ادامه به برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه محرم، تصریح کرد: در حد توان و با استفاده از کمک خیرین، مردم، دستگاه‌های اجرایی و سپاه و بسیج رزمایش کمک مومنانه در ماه محرم اجرایی می‌شود.

این مسئول بیان داشت: هیچ چیزی عزیزتر از مردم نیست چرا که مردم بزرگترین سرمایه جامعه اسلامی هستند که در راستای رفع نیاز آنها سپاه و بسیج همواره در صحنه حضور داشته و دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر