logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۲۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

رسانه باید اصلاح گر و زبان گویای جامعه باشد

رسانه-باید-اصلاح-گر-و-زبان-گویای-جامعه-باشد
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: رسانه باید اصلاح گر جامعه باشد و با تمام محدودیت‌های ایجاد شده رسانه باید زبان گویای جامعه باشد تا جامعه با ارتباط گیری با رسانه‌ها بتواند مشکلات خود را انعکاس دهد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در بازدید از موج رسا، با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: مجموعه موج رسا دارای مخاطبان خوبی است و فعالیت این مجموعه مورد توجه مردم، مسئولان و مدیران استانی است.

وی افزود: در حال حاضر پایگاه خبری موج رسا در حوزه نقد حضور موفقی داشته و تنها به انعکس اخبار نمی‌پردازد.

این مسئول با بیان اینکه رسانه باید اصلاح گر جامعه باشد، افزود: با تمام محدودیت‌های ایجاد شده رسانه باید زبان گویای جامعه باشد تا جامعه با ارتباط گیری با رسانه‌ها بتواند مشکلات خود را انعکاس دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برضرورت ورود رسانه‌های استان زنجان برای ارائه اطلاعات حقوقی و عمومی به عنوان یکی از نیازهای مهم جامعه امروز به جامعه تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بسیاری از مردم از حقوق قانونی خود بی اطلاع هستند که این امر موجب می‌شود تا در مراجعه به برخی دستگاه‌های اداری با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند.

دیدار موج رسا

حجت‌الاسلام بیگدلی بیان داشت: اعتقاد دارم رسانه کار پیامبر و ولی را انجام می‌دهد چرا که همانگونه که رسالت پیامبر و ولی اطلاع رسانی است، وظیفه رسانه نیز خبررسانی به جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در موضوع الگودهی به جامعه هنوز رسانه‌ها به وظایف خود به درستی نپرداخته‌اند، ادامه داد: باید با استفاده از اطلاعات اهل فن از همه اقشار مرتبط الگوی لازم به جامعه ارائه شود تا رسانه محل رجوعی برای جامعه باشد.

دیدار موج رسا

این مسئول گفت: اقشار مختلف مداحان، حقوقدانان، ایثارگران اهالی علم و فن باید در خطابه‌های خود اعتماد قشرهای مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان را جلب کرده و منافع نظام اسلامی را گسترش دهند.//ن

  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر