logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۲۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بازرس کل استان زنجان در بازدید از موج رسا مطرح کرد

پیشگیری از حیف و میل 200 میلیارد تومان از بیت‌المال در استان زنجان

پیشگیری-از-حیف-و-میل-200-میلیارد-تومان-از-بیت‌المال-در-استان-زنجان
بازرس کل استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده از حیف و میل 200 میلیارد تومان از بیت‌المال در استان زنجان پیشگیری شد.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل خمسه امروز به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر موج رسا با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید و تبریک روز خبرنگار به بخشی از اقدامات بازرسی کل استان اشاره و اظهار کرد: سال گذشته برنامه‌هایی که برای سازمان بازرسی استان زنجان ابلاغ شده امسال نیز در دستور کار قرار گرفته و استمرار دارد.

زنجان

بازرس کل استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های سازمان با تاخیر شروع شد افزود: تصمیم بر کاهش تعداد برنامه‌ها ابلاغی بود اما با اقدامات مجاهدانه‌ای که کارکنان داشتند علاوه براینکه برنامه‌های ابلاغی انجام شد حدود 4 تا 5 برنامه‌ نیز علاوه بر ظرفیت استان اجرا شد.

وی با تاکید براینکه با مجموع اقداماتی که انجام شد آورده خوبی برای استان داشتیم ادامه داد: نزدیک به 11 میلیارد تومان از قرارداد‌هایی که در آینده می‌توانست خسارت‌هایی را برای استان متحمل شود، جلوگیری شد.

خمسه با تاکید براینکه همچنین با اقدامات انجام شده از حیف و میل شدن 200 میلیارد تومان از بیت‌المال در استان پیشگیری شد بیان کرد: در مجموع با وجود کرونا اقدامات بسیار شایسته‌ای سال گذشته در استان انجام شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر