logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۲۶۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

خبرنگاران بیمه و حقوق کافی ندارند

خبرنگاران-بیمه-و-حقوق-کافی-ندارند
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی از خبرنگاران از بیمه و حقوق کافی برخوردار نیستند و مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی باید به فکر رفع مشکلات آنان باشد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز یکشنبه ۱۷ مرداد مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار طی تذکر شفاهی اظهار داشت: مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی باید به دنبال رفع مشکلات خبرنگاران باشد.

وی بیان کرد: خبرنگاران از هیچ تلاشی در عرصه خبررسانی مضایقه نمی‌کنند و بعضاً در جایگاه‌های خطرناک حضور می‌یابند، اما متاسفانه برخی از آنان از حقوق کافی و بیمه برخوردار نیستند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: همچنین برخی از خبرنگاران حقوق ثابت ندارند و حق التحریر هستند و نداشتن حقوق مکفی مشکلات زیادی را از حیث معیشتی برای آنان ایجاد کرده است.

در ادامه جلسه، سیدسلمان ذاکر با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران مشکلات زیادی دارند و باید وضعیت بیمه و همچنین مسکن آنان ساماندهی شود.

گفتنی است، جمعی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، روز خبرنگار را تبریک گفتند و بر ضرورت رفع مشکلات آنان تاکید کردند./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر