logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۲۶۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

شهرداری انقلابی، فسادستیز و آشنا به مدیریت شهری انتخاب می‌کنیم

شهرداری-انقلابی،-فسادستیز-و-آشنا-به-مدیریت-شهری-انتخاب-می‌کنیم
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری انقلابی، فساد ستیز و آشنا به مدیریت شهری انتخاب می‌کنیم، گفت: بررسی رزومه کاری 55 نفر برای شهرداری زنجان از امروز در شورای اسلامی شهر زنجان آغاز شد.

حسین حمزه لو پاک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بررسی رزمه کاری برای شهرداری زنجان از امروز در شورای اسلامی شهر زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شورای جدید رزمه کاری 55 نفر را بررسی و تا مهلت قانونی پیش‌بینی شده شهردار را معرفی می‌کند، افزود: ملاک‌هایی از سوی شورای اسلامی شهر زنجان برای شهردار پیش‌بینی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد:  انقلابی‌گری، جوان‌گرایی، روحیه فساد ستیزی، آشنایی با مدیریت شهری، داشتن برنامه مدون، تعاملات خوب با مردم و رسانه‌ها، همراهی و همکاری با شورا از مهمترین ملاک‌های در نظر گرفته شده برای شهردار زنجان است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: هنوز مشخص نیست چند نفر از افرادی که رزومه خود را به شورای اسلامی شهر زنجان ارائه کرده‌اند، غیر بومی هستند چرا که هنوز روند بررسی به اتمام نرسیده است.

حمزه‌لو پاک یادآور شد: اعضای ادوار شورای اسلامی شهر زنجان، معاونین اسبق استانداری، شهرداران اسبق، مدیران شهری استان زنجان، اساتید دانشگاه‌ها و معاونین دانشگاه‌ها برای شهردار شدن رزومه ارائه کرده‌اند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر