logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۲۵۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

درب شورای شهر زنجان به روی تمام مردم، باز است

درب-شورای-شهر-زنجان-به-روی-تمام-مردم،-باز-است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: از تمام استعدادها و ظرفیت‌های شهر و استان برای حل مشکلات و ارائه خدمات بهتر برای مردم استفاده خواهیم کرد و در این راستا درب شورای شهر زنجان به روی همگان باز خواهد بود.

به گزارش موج رسا; منصور مرادلو امروز در اولین جلسه ششمین شورای اسلامی شهر زنجان که بعد از مراسم تحلیف برگزار شد، اظهار داشت: امبدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به انتظارات به‌حق مردم در 4 سال آینده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با گذشت بیش از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ستون‌ها و پایه‌های نظام اسلامی علی‌رغم تمام هجمه‌ها و تحریم‌ها و فشارها روزبه‌روز مستحکم‌تر شده است، خاطرنشان کرد: دلیل استحکام پایه‌های نظام همان آیات قرآن کریم است که می‌فرماید: اگر قصد و نیت شما الهی بوده و می‌خواهید فرمان و احکام الهی را جاری کنید باید استقامت کنید.

مرادلو تصریح کرد: در این مسیر باید قدم‌های محکمی برداشته و باعث شویم تا نظام جمهوری اسلامی روزه‌به‌روز مستحکم‌تر و مقتدرتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه ما این مسیر را ادامه می‌دهیم و خسته هم نیستیم و هر کس خسته است باید کنار برود، گفت: در جنگ تحمیلی 8 ساله نیز شاهد ابن استقامت و ایستادگی بودیم که سبب پیروزی ملت ایران و استحکام بنای نظام جمهوری اسلامی شد.

وی با اشاره به فراز و فرودها و مشکلات گذشته اظهار داشت: انتظار مدیریت یکپارچه در این دوره برای حل مشکلات داریم لذا از تفرقه به دور خواهیم بود و اگر تجارب تلخ گذشته سبب سلب اعتماد و گلایه‌مندی مردم شده است در این دوره تلاش می‌کنیم تا این اعتماد را برگردانیم و غیر از خدا چیزی نخواهیم دید و طبق دستور پیامبر(ص) و قرآن در برابر دوستان، تولی و در برابر دشمنان، تبری خواهیم داشت.

مرادلو با بیان اینکه ولایتپذیری را در این دوره از شورای شهر زنجان نشان خواهیم داد، خاطرنشان کرد: از تمام استعدادها و ظرفیت‌های شهر و استان برای حل مشکلات و ارائه خدمات بهتر برای مردم استفاده خواهیم کرد و در این راستا درب شورای شهر زنجان به روی همگان باز خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان ابنکه همواره در کنار مردم خواهیم بود، گفت: تلاش خواهیم کرد تا نارضایتی‌ها به حداقل برسد چرا که جلب رضایت مردم در ارائه خدمات مطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه صادقانه با مردم سخن خواهیم گفت: تصریح کرد: مردم، مَحرم هستند که ما را انتخاب کرده‌اند و اعتماد مردم، بالاترین سرمایه ماست لذا تصمیمات شورای شهر منجر به خیر و صلاح و آبادانی شهر خواهد شد.

مرادلو با بیان اینکه امیدواریم امانتدار خوبی برای مردم باشیم، گفت: از مردم و شهروندان نیز می‌خواهیم نه با زبان لکنت بلکه با قاطعیت با ما سخن بگویند و مشکلات شهر را به گوش ما برسانند.

*‌ منصور سلطانی‌محمدی، سرپرست شهرداری زنجان شد

در ادامه اولین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان، منصور سلطانی‌محمدی با اکثریت آرای اعضا به عنوان سرپرست شهرداری زنجان انتخاب شد.

منصور سلطانی‌محمدی، مصطفی رضایی و حبیب یگانه، گزینه‌های سرپرستی شهرداری بودند که در نهایت، منصور سلطانی‌محمدی و حبیب یگانه به ترتیب 6 و 3 رای آورده و مصطفی رضایی نیز موفق به کسب رای نشد و لذا سلطانی‌محمدی به عنوان سرپرست شهرداری زنجان انتخاب شد.

مرادلوف رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه گفت: تلاش شورا بر این خواهد بود که شهردار زنجان به زودی انتخاب شود.

وی اظهار داشت: طبق قانون و در پروسه زمانی سه‌ماهه تلاش می‌شود که شهردار زنجان انتخاب شود.

مرادلو با اشاره به فراخوان شورای شهر جهت انتخاب شهردار زنجان گفت: پس از بررسی رزومه متقاضیان به بررسی برنامه‌های آنان خواهیم رسید و تلاش می‌کنیم که شهردار در زمان مقرر انتخاب شود.

وی ابراز کرد: هر 3 ماه یکبار، ارتباط جمعی با اصحاب رسانه خواهیم داشت و امیدواریم رسانه‌ها به موضوع‌محور، حرف مردم را به ما برسانند ضمن اینکه در این ارتباطات، گزارش به مردم خواهیم داد.

*‌ معارفه سرپرست شهرداری زنجان در حضور مدیران

مراسم معارفه سرپرست شهرداری زنجان با حضور معاونان و مدیران شهرداری در محل سالن جلسات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد.

منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات شهردار سابق و تک‌تک کارکنان شهرداری زنجان گفت: اگر باور داریم و می‌خواهیم مشکلات را حل کنیم ابتدا باید خداوند را باور کنیم که فرموده از من استعانت جویید.

وی اظهار داشت: مجموعه شهرداری زنجان در 1.5 سال گذشته علی‌رغم شیوع ویروس کرونا با خدمات شبانه‌روزی با تمام وجود نشان داد که همدرد مردم است.

مرادلو خاطرنشان کرد: هر کسی بر سر کار آمده، یک روزی خواهد رفت لذا فرصت‌های پیش‌آمده، غنیمت هستند و باید دست در دست هم داده و با اراده، همکاری، همراهی و خلوص نیت برای رفع مشکلات مردم قدم برداریم.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های بزرگ شهری مانند سبزه‌میدان، محور پادگان و دوربرگردان گلشهر اظهار داشت: تمام این‌ها ارزشمند و یادگاری برای مردم هستند که برای اتمام آن‌ها تلاش می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه هم شهرداری و هم شورای شهر در خدمت کارکنان شهرداری هستند، گفت: ُخدمات شهرداری از طریق کارکنان به مردم ارائه می‌شود لذا درب شورای شهر و شهرداری به روی همه آن‌ها باز خواهد بود.

وی افزود: مدیران شهرداری باید در کنار مردم باشند و ارتباط با مردم، حرف اول را بزند.

منصور سلطانی‌محمدی، سرپرست شهرداری زنجان نیز ضمن قدردانی از اعتماد اعضای شورای شهر به وی گفت: با توجه به شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حاکم بر کشور و متعاقب آن به شهر زنجان امیدواریم با همراهی شهرداری و تمام دستگاه‌ها بتوانم این مسئولیتی که بر عهده بنده واگذار شده را به نحو شایسته انجام دهم.

وی اظهار داشت: پیگیری مسائل عمرانی و تامین منابع پایدار در دستور کار خواهد بود و امور جاری نیز در کنار این مسائل، پیگیری خواهد شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر