logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۲۵۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

سامانه بارشی امروز وارد استان زنجان می‌شود

سامانه-بارشی-امروز-وارد-استان-زنجان-می‌شود
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه هوای استان زنجان بارانی می‌شود گفت: سامانه بارشی امروز وارد استان شده تا شنبه در استان فعال خواهد بود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به فعال بودن سامانه بارشی در استان زنجان تا روزشنبه هفته آینده اظهار کرد: امروز هوای زنجان ابری و نیمه ابری بوده و بعد از ظهر حجم ابرها افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: بعد از ظهر امروز در برخی مناطق به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان بارش باران به صورت رگباری خواهد بود و احتمال بارش تگرگ نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید براینکه بارش‌ها تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت ابراز کرد: با فعال بودن سامانه بارشی در استان زنجان سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین آب گرفتگی در مناطق شهری دور انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: دما هوای زنجان از روز جمعه روند افزایشی خواهد داشت و این روند تا اواسط هفته آینده ادامه‌دار خواهد بود.

رحمن‌نیا تاکید کرد: هم استانیهای عزیز از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به جد خودداری کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و فضای باز به ویژه در ساعات بعد از ظهر و در زمان فعالیت سامانه خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: در این دو روز احتمال آسیب دیدن تاسیسات شهری و روستایی در اثر بارش‌ها وجود دارد و برای این دو روز شرایط زرد برای استان پیش‌بینی شده است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر