logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۲۵۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

وزرای پیشنهادی باید متناسب با شعارهای رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی باشد

وزرای-پیشنهادی-باید-متناسب-با-شعارهای-رئیس-جمهور-در-تبلیغات-انتخاباتی-باشد
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیار در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بعد از قانون و فرمایشات امامین انقلاب، برنامه‌هایی است که دولت به وسیله آن از مردم رای گرفته است، گفت: وزرای پیشنهادی باید متناسب با شعارها و برنامه‌های دولت در زمان تبلیغات انتخاباتی باشد.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ مبنی بر تسریع در تشکیل کابینه دولت، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با تمام توان و ظرفیت برای تحقق این مهم کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه با تمام قوا برای بررسی وزاری پیشنهادی و تسریع در تشکیل کابینه کمک خواهیم کرد، تصریح کرد: البته تسریع به این مفهوم نیست که به سرعت به تمام وزرای پیشنهادی رای اعتماد می‌دهیم.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه برنامه‌های وزرای پیشنهادی با قوت و تمام‌وقت بررسی خواهد شد، خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات مجلس در روزهای تعطیل و یا خارج از وقت‌های عادی بستگی به برنامه‌ریزی هیات‌رئیسه دارد اما اگر روزهای تعطیل هم جلسه باشد، حاضر خواهیم بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیار در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بعد از قانون و فرمایشات امامین انقلاب، برنامه‌هایی است که دولت به وسیله آن از مردم رای گرفته است، گفت: وزرای پیشنهادی باید متناسب با شعارها و برنامه‌های دولت در زمان تبلیغات انتخاباتی باشد.

وی افزود: آیت‌اله رئیسی برای عملیاتی کردن شاخص‌های و برنامه‌هایی از مردم رای گرفته و افرادی که برای تصدی وزارتخانه‌ها معرفی می‌کند نیز باید با آن شاخصه‌ها تناسب داشته باشد.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ مبنی بر اینکه میهن عزیز تشنه خدمت و حرکت جهشی است، خاطرنشان کرد: کارها با فعالیت‌های عادی به پیش نرفته و این نشان می‌دهد که حجم کار زیاد است یعنی باید وقت بیشتری برای حل مشکلات کشور گذاشته شود.

وی تصریح کرد: فرمایشات رهبر انقلاب به این معنی است که سمت و سوی تمام فعالیت‌ها باید به صورت جهشی و جهادی در راستای خدمت صادقانه به مردم باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی از هر جهت طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیار بیشتر از مشکلات است، گفت: برای مثال؛ یکی از این ظرفیت‌ها بازار بورس بود که مردم با اعتماد به دولت، سرمایه خود را وارد این بازار کردند.

وی با بیان اینکه ورود مردم به بورس نشان داد که به لحاظ سرمایه‌گذاری می‌توانند به نظام کمک کنند، خاطرنشان کرد: اما متاسفانه به درستی از این ظرفیت استفاده نشد و طبیعی است که سبب ایجاد بی‌اعتمادی شد.

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: بنابراین ظرفیت‌ها بسیار زیاد است اما متاسفانه هم مورد غفلت واقع شده هم برنامه‌ریزی صحیح صورت نگرفته و هم این ظرفیت‌ها سوزانده شده‌اند که با تلاش‌های دولت جدید، اعتماد از دست رفته مردم باید احیا شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر