logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۲۵۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

طرح جامع شهر زنجان به زودی ابلاغ می‌شود/ بخشی از پرونده‌های قضایی پروژه گاوازنگ تعیین تکلیف شد

طرح-جامع-شهر-زنجان-به-زودی-ابلاغ-می‌شود-بخشی-از-پرونده‌های-قضایی-پروژه-گاوازنگ-تعیین-تکلیف-شد
فرماندار زنجان گفت: طرح جامع شهر زنجان در کارگروه‌های شورای عالی معماری و شهرسازی در دست مطالعه بوده و منتظر ابلاغ این طرح هستیم.

رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: الحاق گاوازنگ به محدوده شهر زنجان پیشنهاد شده است و محتمل‌ترین طرح نیز تحویل این مجموعه به شهرداری زنجان است.

وی با بیان اینکه الحاق گاوازنگ به محدوده شهر به شورای عالی معماری و شهرسازی ارائه شده است، افزود: این طرح در حال بررسی در این شورا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر گاوازنگ زنجان فاقد متولی بوده و سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان به دلیل داشتن پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی امکان متولی بودن این مجموعه را ندارد.

فرماندار زنجان ادامه داد: طرح جامع شهر زنجان در کارگروه‌های شورای عالی معماری و شهرسازی در دست مطالعه بوده و منتظر ابلاغ این طرح هستیم.

عسگری بیان داشت: بخش‌هایی از پروژه گاوازنگ خارج از حریم شهر است که در گام نخست باید داخل حریم شهر شود و پارک و مجموعه‌های احداثی تا سد حتما باید داخل محدوده قانونی شهر قرار گرفته و تحویل شهرداری شود.

وی با بیان اینکه نگرانی شهرداری پرونده قضایی این مجموعه است که تا کنون زیربار مدیریت آن نرفته است، افزود: در صورت ملحق شدن این مجموعه به شهر و رفع مشکلات قضایی، شهرداری مدیریت آن را برعهده می‌گیرد.

این مسئول بیان داشت: بحث‌هایی در شورای شهر در خصوص پروژه گاوازنگ زنجان مطرح شد که نگرانی‌هایی در خصوص پرونده‌های قضایی مطرح شد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه بخشی از پرونده‌های قضایی پروژه گاوازنگ زنجان تعیین تکلیف شده است، افزود:  اراضی که در اختیار منابع طبیعی قرار دارد با همکاری راه و شهرسازی به شهرداری واگذار می‌شود تا روستا و ابنیه‌هایی احداث شده  فضای سبز و پارک‌های این مجموعه به عنوان یک پروژه بزرگ به حریم شهر اضافه شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر