logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۲۵۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان خبرداد

تعطیلی برنامه‌های گردشگری با شیوع پیک پنجم کرونا در زنجان

تعطیلی-برنامه‌های-گردشگری-با-شیوع-پیک-پنجم-کرونا-در-زنجان
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: با شیوع بیماری کرونا و وارد شدن به پیک پنجم بسیاری از برنامه های گردشگری استان زنجان تعطیل شده است.

امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با وارد شدن استان زنجان به پیک پنجم کرونا بر اساس ابلاغیه ستاد ملی و استانی موزه‌‎های استان زنجان در شهرهای ابهر، خدابنده و زنجان تعطیل شد.

وی با بیان اینکه به دلیل کاهش سفر در حال حاضر فعالیت و تاسیسات گردشگری و خدمات مسافرتی نیز بسیار محدود است، افزود: تاسیسات گردشگری در حال حاضر فعالیت خاصی ندارند.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر خدمات مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان زنجان در جاده‌ها به صورت محدود ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان عنوان کرد: مجموعه‌های پذیرایی براساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی به صورت بیرون بر فعالیت می‌کنند.

ارجمند با اشاره به گزارشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: بر اساس این گزارش تاسیسات گردشگری از جمله هتل‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری در رعایت پروتکل‌ها خوب عمل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امسال نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و گردشگری از جمله جشنواره آش ایرانی لغو شد.

این مسئول با بیان اینکه پس از ماه محرم در صورت شرایط بودن شرایط برنامه‌ها پیگیری و موزه‌ها بازگشایی می‌شود، ادامه داد برنامه‌هایی برای پاییز، شب یلدا و دهه فجر پیش‌بینی شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر