logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۲۵۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد

اشتغالزایی طرح‌های بسیج سازندگی برای 5100 نفر در استان زنجان

اشتغالزایی-طرح‌های-بسیج-سازندگی-برای-5100-نفر-در-استان-زنجان
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه در محلات و روستاهای استان زنجان از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی است که از سال 97 تا کنون 513 صندوق در استان راه‌اندازی شده است.

فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بسیج سازندگی بعد از دستور و فرمان مقام معظم رهبری در 1379 در هشت محور و در بیش از 300 عرصه به جامعه خدمات رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی از سال 1390 در حوزه اقتصاد مقاومتی و و کارآفرینی وارد عرصه شده است و تا کنون در این عرصه در حوزه‌های مختلف اقتصاد فعالیت داشته است، افزود: بیش از 43 میلیارد تومان تسهیلات به بسیجیان و مردم ارائه شده و برای 5 هزار و 100 نفر نیز اشتغالزایی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه در محلات و روستاهای استان زنجان از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی است که از سال 97 تا کنون 513 صندوق در استان راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به ارائه بیش از 6 هزار و 300 فقره تسهیلات به مردم و بسیجیان از سوی صندوق‌های قرض الحسنه، بیان داشت: 9 میلیارد تومان تسهیلات برای یک هزار و 600 نفر اشتغالزایی کرده است.

پیری با بیان اینکه به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، فعالیت‌های عمرانی و اقتصاد مقاومتی استان زنجان مزین به نام شهدا است، افزود: 3535 برنامه در هشت محور اصلی به مناسبت این کنگره از سوی بسیج سازندگی استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی امسال در سه محور برنامه‌های اساسی پیش‌بینی شده است که یک هزار و 50 طرح کلان، خرد و خانگی در بخش‌های کشاورزی، صنایع دستی و صنعت اجرا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان زنجان از سوی بسیج سازندگی بیش از 55 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و یارانه دار ارائه می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر