logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۲۴۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان خبرداد

اجرای 1050 طرح اشتغالزایی از سوی بسیج سازندگی استان زنجان

اجرای-1050-طرح-اشتغالزایی-از-سوی-بسیج-سازندگی-استان-زنجان
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در سال جاری یک هزار و 50 طرح اشتغالزایی از سوی بسیج سازندگی استان زنجان اجرایی می‌شود.

به گزارش موج رسا; سرهنگ عباس بابایی امروز در مراسم افتتاح کارگاه تولید لباس شهید سید جواد موسوی اظهار داشت: کارگاه تولید لباس شهید سید جواد موسوی با 200 میلیون تومان هزینه امروز افتتاح شد که 50 میلیون آن توسط توسط قرارگاه جهادی 313 تامین شده است.

وی با بیان اینکه 10 عدد چرخ خیاطی از سوی قرارگاه جهادی 313 برای تجهیز این کارگاه اهدا شده است، افزود: با راه‌اندازی این کارگاه برای 10 نفر به صورت مستقیم و برای 15 نفر به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

این مسئول بیان داشت: امسال از بین یک هزار و 50 طرح، 50 میلیارد تومان تسهیلات با همکاری بانک‌های عامل، کمیته امداد امام خمینی (ره) و تسهیلات یارانه دار سازمان برنامه و بودجه به طرح‌های سازمان بسیج سازندگی اختصاص می‌یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه 10 میلیارد تومان از تسهیلات توسط سازمان برنامه بودجه استان زنجان تامین می‌شود، افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان نیز در زمینه اشتغال خرد و کوچک 25 میلیارد اختصاص می‌یابد.

بابایی بیان داشت: با همکاری بانک‌های عامل نیز 16 میلیارد تومان برای طرح‌های مورد حمایت سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ارائه می‌شود.

وی گفت:سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۴۰۰حدود ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار مردم گذاشته است که برای ۵ هزار نفر اشتغالزایی شده است.

این مسئول بیان داشت:  بسیج سازندگی استان زنجان ۵۱۳ صندوق قرض‌الحسنه در مساجد استان زنجان راه‌اندازی کرده است که ۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
بابایی خاطرنشان کرد: به یک هزار و ۶۰۰ نفر تعداد ۶ هزار و ۳۰۰ تسهیلات از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان اعطا شده است.//ن
 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر