logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۲۴۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

نیازی به اضافه کردن محدوده جدید به شهر زنجان نیست

نیازی-به-اضافه-کردن-محدوده-جدید-به-شهر-زنجان-نیست
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: نیازی به اضافه کردن محدوده جدیدی نیست و معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برنامه جدیدی برای خرید زمین از مردم و تعاونی‌های ندارد.

سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: خرید و فروش هر گونه فیش زمین غیرقانونی بوده و چنین طرح‌‎هایی از سوی دلالان و سودجویان اجرایی می‌شود که مردم نباید به چنین فیش‌هایی اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه خرید و فروش فیش به هر اسمی که باشد غیرقانونی است، افزود: دلالان و سودجویان در این زمینه قیمت‌گذاری می‌کنند و این موضوع ربطی به بازار مسکن در استان ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سودجویان با خرید تعداد زیادی فیش غیرقانونی مردم را دچار مشکل می‌کنند در حالی که این زمین‌ها دارای کاربری زراعی و مشاعی بوده  و کاربرد مسکونی ندارند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه هر ساله نرخ گذاری فیش‌های زمین از سوی سودجویان انجام می‌شود، ادامه داد: سودجویان با جو دادن به بازار ارزش‌ فیش‌های غیرقانونی را بالا می‌برند.

شاهین‌فر خاطرنشان کرد: برای الحاق محدوده جدید به شهرها در صورت نیاز موضوع در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی بررسی شده و نتیجه آن در شورای عالی شهرسازی و معماری مطرح می‌شود.

وی گفت: پس از تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری پروسه طولانی وجود دارد که باید این پروسه تکمیل شود اما هنوز هیچ خبری برای الحاق محدوده جدید به شهر زنجان وجود ندارد.

این مسئول با بیان اینکه زمین‌های مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان خریداری و تملک شده است، عنوان کرد: نیازی به اضافه کردن محدوده جدیدی نیست و معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برنامه جدیدی برای خرید زمین از مردم و تعاونی‌های ندارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر