logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۲۴۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

معاون ‌وزیر بهداشت: در شرایط سخت کرونایی هستیم

معاون-‌وزیر-بهداشت:-در-شرایط-سخت-کرونایی-هستیم
عاون وزیر بهداشت با بیان "متأسفانه اکنون در شرایط سختی هستیم"، گفت: در استان تهران بیش از ۸۵۰۰ ‌بیمار بستری و تقریباً ۴هزار بیمار بستری موقت داریم.

به گزارش موج رسا; قاسم جان‌بابایی در بازدید از برخی مراکز درمانی استان گلستان با بیان اینکه بیش از 45 هزار تخت بیمارستانی در کشور مختص بیماران مبتلا به کروناست، اظهار داشت:‌ ظرفیت اختصاص بیشتر را داریم، ولی خدمات دیگر مخدوش می‌شود.

معاون وزیر بهداشت با بیان "متأسفانه اکنون در شرایط سختی هستیم"، افزود: در استان تهران، بیش از 8500 ‌بیمار بستری و تقریباً 4 هزار بیمار بستری موقت داریم.

وی ادامه داد: شرایط سیستان و بلوچستان مقداری بهتر شده است، اما در استان‌هایی مانند هرمزگان، کرمان و خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی، تعداد بیماران رو به افزایش است.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه موج پنجم در استان‌های شمالی، سنگین‌تر از موج‌های قبلی است، تصریح کرد: اکنون در استان گلستان بالای 2هزار نفر بستری قطعی و موقتی داریم و در مازندران هم تعداد بستری‌ها بیش از 4هزار نفر است.

‌جان‌بابایی با بیان اینکه تعداد بستری‌های روزانه از تعداد ترخیصی‌ها بیشتر است و این جای نگرانی دارد، ادامه داد:‌ البته باوجود افزایش بستری‌ها، بیماران بدحال به‌واسطه واکسیناسیون، افزایش نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری، شرایط را سخت کرده است و از مردم می‌خواهیم که بیشتر همکاری و مسافرت‌ها و اجتماعات را متوقف کنند.

معاون درمان وزیر بهداشت افزود: خوشبختانه واکسیناسیون سرعت خوبی دارد و ظرفیت خیلی خوبی داریم و قطعاً ظرف یکی دو ماه آینده، آرامش بهتری خواهیم داشت./تسنیم

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر