logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۲۴۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز

تمدید-مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-دانشگاهیان-تاریخ‌ساز
معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز خبر داد.

محمدرضا عيسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پس از سال‌ها انتظار جهت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان این توفیق، نصیب مردم زنجان شد تا با بهره‌گیری از معارف و سیره والای شهدا بتوانند خون جدیدی در رگ‌های فرهنگی شهر تزریق کنند.

وی خاطرنشان کرد: از همین رو بسیج دانشجویی نیز با بهره‌گیری از این فرصت مغتنم، برنامه‌های متعددی در معرفی و فرهنگسازی سیره شهدای دانشجو با هدف الگوسازی شهدا برای جامعه به‌خصوص جوانان، برنامه‌ریزی و طراحی کرده است.

عیسی‌خانی افزود: یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره فرهنگی - هنری در قالب 7 رشته هنری و با موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو است.

معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: شبکه‌سازی و شناسایی نیروهای هنرمند دانشجویی و دانشگاهیِ انقلابی در بخش‌های مختلف هنری و فرهنگی و همچنین تولید محتوای فرهنگی - هنری در موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو از مهمترین و اصلی‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه علاوه بر تمام دانشجویان و اساتید، کارکنان دانشگاه‌ها نیز می‌توانند با شرکت در جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، اظهار داشت: در این جشنواره در 7 بخش تاکنون حدود 30 اثر به دبیرخانه ارسال شده که اکثر موضوعات ارسالی با محوریت شهدا و دفاع مقدس است.

عیسی‌خانی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و محدود بودن ارتباط با دانشجویان و دانشگاهیان و همچنین با توجه به مصادف شدن جشنواره با ایام انتخابات ریاست‌جمهوری و امتحانات پایان ترم دانشجویان، جشنواره تا 20 مردادماه تمدید شد.

وی ابراز کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در محورهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهانی آن، شهدای دانشجو و دفاع مقدس، جوّ حاکم در جبهه و نقش آن در حکومت مهدوی و در قالب هنرهای تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات نمایشی، ادبیات داستانی، شعر و عکس به دبيرخانه این جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق

شماره تماس 09127721262 یا حساب @fznbso در تمام پیام‌رسان‌ها اقدام کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر