logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۲۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهربانو منصوریان در واکنش به طلای جواد فروغی:

طلای المپیک فراتر از هر مدال جهانی دیگری است / افرادی که در سختی‌‌ها تلاش می‌کنند انگیزه بیشتری برای همواره موفق‌تر هستند

طلای-المپیک-فراتر-از-هر-مدال-جهانی-دیگری-است-افرادی-که-در-سختی‌‌ها-تلاش-می‌کنند-انگیزه-بیشتری-برای-همواره-موفق‌تر-هستند
قهرمان ووشوی بانوان کشور با بیان این که هر ورزشکاری آرزوی حضور در المپیک را دارد، کسب مدال طلای المپیک را بسیار بااهمیت و دشوار دانست.

به گزارش موج رسا; شهربانو منصوریان ضمن تبریک و تمجید از مدال المپیک جواد فروغی که روز گذشته در رشته تیراندازی اولین طلای المپیک 2021 را برای ایران به ارمغان  آورد، گفت: گرفتن سهمیه حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است و حال این که گرفتن مدال  المپیک آن هم مدال طلای المپیک بسیار حائز اهمیت و البته کاری دشوار است.

 

این چهره شناخته شده رشته ووشو بانوان در مورد جایگاه المپیک در بین رقابت‌های جهانی با بیان این که به نظر من مدال المپیک 80 درصد مهم‌تر از مدال سایر رقابت‌های بین المللی است، تصریح کرد: در جام جهانی رشته‌های مختلف تنها فدراسیون و طرفداران آن رشته در کشورهای مختلف درگیر هستند و رقابت‌ها را پیگیری می‌کنند اما در المپیک همه فدراسیون‌های ورزشی درگیر هستند و زمانی که بیان می‌شود ورزشکاری از یک کشور برنده یک مدال شده است گفته می‌شود فلان کشور در المپیک مدال گرفته است.

وی ادامه داد: در بین رقابت‌های ورزشی دنیا المپیک بیشتر از سایر رقابت‌ها مورد توجه مردم دنیاست و کل جهان آن را پیگیری می‌کنند تا ببینند کدام کشورها جایگاه‌های ورزشی برتر جهان را از آن خود می‌کنند.

منصوریان در مورد کسب طلای المپیک توسط ورزشکاری که با امکانات حداقلی و با تمرین در زیرزمین یک بیمارستان خود را به این موفقیت رسانده است، اظهار کرد: معمولاً افرادی که در سختی‌‌ها تلاش می‌کنند انگیزه بیشتری برای حضور در رقابت‌ها داشته و همواره موفق‌تر بوده‌اند تا کسانی که با امکانات بیشتر و در رفاه هستند.

دیروز جواد فروغی در فینال تپانچه بادی المپیک توکیو به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و نخستین مدال المپیک تاریخ تیراندازی ایران را به ارمغان آورد. فروغی پرستار بخش کرونای بیمارستان حضرت بقیة الله -عجّل الله تعالی فرجه- سپاه پاسداران است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر