logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۲۳۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان:

دستورالعملی برای تعطیلی تالارها در زنجان ابلاغ نشده است

دستورالعملی-برای-تعطیلی-تالارها-در-زنجان-ابلاغ-نشده-است
رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان با تاکید براینکه دستورالعملی برای تعطیلی تالارها ابلاغ نشده است گفت: تعطیلی تالارها باعث می‌شود مراسمات عروسی‌ در منازل و باغات برگزار شود.

محمد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به فعالیت تالارهای پذیرایی در استان زنجان اظهار کرد: حرف‌هایی مبنی بر تعطیلی تالارها در زنجان وجود دارد اما نباید این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز تالارها فعالیت دارند تصریح کرد: محدودیتی از سوی ستاد کرونا استان اعلام نشده است.

رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان با بیان اینکه با در پیش بودن ماه‌ محرم و سفر مردم تلاش می‌کنند تا مراسمات عروسی‌ خود را به اتمام برسانند افزود: اگر تالارها تعطیل شود عروسی‌ها در منازل بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با تاکید براینکه پروتکل‌های بهداشتی در تالارها به صورت جدی رعایت می‌شود افزود: برخی از عروسی‌ها در باغات بدون مجوز برگزار می‌شود و ارگانی هم به این موضوع نظارتی نمی‌کند.

بازرگان خاطر نشان کرد: مراسمات عروسی‌ در نمایشگاه‌های خودرو در برخی از مناطق زنجان بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تالارداران امروز نسبت به تعطیلی تالارها اعتراض کردند چرا که تعطیلی تالارها در شرایط فعلی موجب متضرر شدن تالارداران می‌شود./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر