logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۲۳۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر مجمع مطالبه‌گران استان زنجان تاکید کرد

لزوم خروج زنجان از حیاط خلوت اقتصادی/ به دنبال کار سیاسی نیستیم

لزوم-خروج-زنجان-از-حیاط-خلوت-اقتصادی-به-دنبال-کار-سیاسی-نیستیم
دبیر مجمع مطالبه‌گران استان زنجان بر لزوم خروج زنجان از حیاط خلوت اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید زنجان از حیاط خلوت اقتصادی و درآمد‌زایی خارج شود.

به گزارش موج رسا; اصغر حاتمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه مجمع مطالبه گران در حال حاضر در استان زنجان فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار کرد: هدف از تشکیل این مجمع بسترسازی حضور و سازماندهی و تکثیر گروه‌های خودجوش مردمی برای مطالبات است.

وی با اشاره به اینکه مطالبه گری زمانی موثر است که مردم پایه باشد تصریح کرد: این مجمع به هیچ سازمان و ارگان حکومتی وابسته نیست و هدف آن از فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب استخراج شده است.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود به موضوع مطالبه‌گری براساس چارچوب تعیین شده تاکید دارند ادامه داد: مجمع انتخاباتی استان زنجان نیز هفته گذشته در زنجان برگزار شد و این مجمع در سایر استانها نیز در حال تشکیل شدن است.

وی با تاکید براینکه پیوست رسانه‌ای و فرهنگ مطالبه‌گری دو بازوی مجمع مطالبه‌گران زنجان است افزود: امیدواریم که فرهنگ مطالبه‌گری در استان زنجان نهادینه شود.

حاتمی با بیان اینکه برای نهادینه کردن فرهنگ مطالبه‌گری در استان زنجان نیاز به همکاری رسانه‌‌‌ها داریم بیان کرد: فرهنگ مطالبه‌گری باید درست باشد و نباید مطالبه‌گری به گونه‌ای باشد که به کار ضد فرهنگی و ضد ارزش تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه باید در بحث مطالبه‌گری از بی‌اخلاقی‌ها دوری شود ادامه داد: تحقیق، تفحص و سنجیدن تمام جوانب شرط مطالبه‌گری عالمانه و منطقی است.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان زنجان با بیان اینکه اگر این چارچوب را برای خود ترسیم کنیم یک افق روشنی را در پیش خواهیم داشت اظهار داشت: پیوست رسانه‌ای در موضوع مطالبه‌گری اصل است اما قرار نیست همه موضوعات رسانه‌ای شود و مطالبه‌گری حتما باید در چارچوب خود باشد.

وی با تاکید براینکه مطالبه‌گران استان به عنوان واسطه میان مسئولین و مردم قرار دارند تاکید کرد: مطالبه‌گری خطری نیست که نظام را تهدید کند و باب گفت‌وگو اگر بسته شود و به برخی از سئوالات نخبگان و اصحاب رسانه پاسخ داده نشود می‌تواند به یک آسیب جدی برای نظام تبدیل شود.

حاتمی با بیان اینکه شاخصه یک نظام مردم سالاری دینی این است که مسئولان به صورت شفاف با مردم صحبت کنند و پاسخگو بوده و از پاسخگو بودن واهمه‌ای نداشته باشند خاطر نشان کرد: امیدواریم با نهادینه شدن فرهنگ مطالبه‌گری زمینه رشد و توسعه استان فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه مجمع مطالبه‌گران زنجان به دنبال کار سیاسی و سیاسی‌کاری نیست افزود: مطالبه‌گری یکی از اصول امر به معروف است و باید در چارچوب تعیین شده اتفاق بیفتد.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان زنجان با اشاره به اینکه خارج شدن زنجان از حیاط خلوت اقتصادی و درآمد‌زایی از مطالبات مهم مطالبه‌گران است خاطر نشان کرد: مطالبه‌گران باید در استان زنجان جریان شناسی کنند و هدف مطالبه‌گران هم باید رشد و توسعه استان باشد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر