logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۲۳۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

ملت‌های مسلمان در برابر جنایت‌های استکبار جهانی ایستادگی می کنند

ملت‌های-مسلمان-در-برابر-جنایت‌های-استکبار-جهانی-ایستادگی-می-کنند-
امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه امروز بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده است گفت: ملت‌های مسلمان در برابر جنایت‌های اسکتبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی امروز در خطبه‌ نماز عید قربان زنجان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در مورد حج امسال اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیامی فرمودند که امسال دومین سال است که ملت مسلمان نتوانستند به زیارت حرمین شریفین بروند.

وی تصریح کرد: امسال مسلمانان کشورهای مختلف به خاطر بیماری کرونا و از طرفی به دلیل نداشتن اقتدار و توانمندی آل سعود نتوانستند در مراسم حج حضور داشته باشند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه متاسفانه برخی از کشورهای مسلمان خود را به کشورهای غربی متکی کردند افزود: آل سعود همواره خود را نوکر آمریکا می‌داند و اختیار خود را به آمریکا که استکبار جهان بوده، سپرده است.

وی با اشاره به اینکه آل سعود ملت خود را زیر یوغ دشمنان اسلام نگه داشته است ابراز کرد: در وقوع هر جنایت در جهان، دست آمریکا مشهود است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه آمریکا در امور داخلی عراق، یمن، سوریه و بحرین دخالت می‌کند ادامه داد: همه مشکلات، جنگ‌ها و جنایت‌هایی که علیه مردم این کشورها می‌افتد بدست آمریکای جنایتکار بوده است.

وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان باید در برابر استکبار جهانی بیدار شده و آگاهانه عمل کنند افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که عامل مخالفت آمریکای جنایتکار با ایران این است که ما ملت مسلمان جهان را دعوت می‌کنیم تا در برابر استکبار جهانی بایستند.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید براینکه ملت مسلمان نباید زیر بار استکبار جهانی بروند افزود: ملت یمن سال‌هاست که زیر رگبار دشمن هستند اما زیر بار ظلم استکبار جهانی نرفته و در برابر دشمن ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه 66 درصد مردم یمن با مشکلات دارو و غذا مواجه هستند اما با وجود این مشکلات زیر بار سلطه دشمن نرفتند ابراز کرد: خوشبختانه امروز بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده و مردم مظلوم فلسطین امروز بیدار شدند و جوانان عراقی و سوری نیز در برابر دشمنان می‌ایستند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر