logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۲۳۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

نشست سازمان تروریستی منافقین، نتیجه‌ای جز افزایش نفرت مردم ایران نسبت به آن‌ها نخواهد داشت

نشست-سازمان-تروریستی-منافقین،-نتیجه‌ای-جز-افزایش-نفرت-مردم-ایران-نسبت-به-آن‌ها-نخواهد-داشت
امام جمعه ماهنشان با اشاره به نشست مجازی سازمان تروریستی منافقین در روزهای اخیر که با شرکت سیاستمداران ضد ایرانی از آمریکا و اروپا و دیگر کشورها انجام شد، گفت: این نشست، نشان از عدم بلوغ سیاسی و توهم تاریخی ۴۳ ساله غرب در مقابله با ایران است که نتیجه‌ای جز افزایش نفرت مردم ایران نسبت به آن‌ها نخواهد داشت.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در شهر ماهنشان ضمن تبریک عید سعید قربان که از اعیاد بزرگ مسلمانان است، اظهار داشت: فلسفه قربانی کردن، جدا شدن از وابستگی‌هاست و از اولین عبادت‌ها از حج و روزه نیز سابق‌تر است.

وی با بیان اینکه داشتن نیت الهی در قربانی، شرط اصلی بوده و سفارش خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: همچنین تقسیم گوشت قربانی به 3 قسمت توصیه شده که یک قسمت، صدقه که مخصوص فقرا و مستمندان، یک قسمت، هدیه که مخصوص خویشان و همسایگان و یک دیگر نیز برای اهل بیت و خانه بردارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست مجازی سازمان تروریستی منافقین در روزهای اخیر که با شرکت سیاستمداران ضد ایرانی از آمریکا و اروپا و دیگر کشورها انجام شد، گفت: این نشست، نشان از عدم بلوغ سیاسی و توهم تاریخی ۴۳ ساله غرب در مقابله با ایران است که نتیجه‌ای جز افزایش نفرت مردم ایران نسبت به آن‌ها نخواهد داشت.

امام جمعه ماهنشان افزود: همچنین این نشست، نشان از همدستی طولانی غربی‌ها و آمریکا با تروریستی‌ترین سازمان ضد ایرانی است و نشان از این دارد که گیاه تلخ و شوم ترور در مزرعه تمدن غربی و اروپایی، روییده و بالیده و نشان‌دهنده عدم اعتماد به اروپا و آمریکاست.

خطیب نماز عید قربان شهر ماهنشان با اشاره به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار داشت: این انتخابات، یکی از مهم‌ترین مقاطع کشور بود که با وجود تنگناهای اقتصادی و بیماری کرونا برگزار شد.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری بعد از رهبری، بالاترین جایگاه رسمی کشور و در دستگاه اجرایی موثرترین عنصر برای حل مشکلات است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری، وظیفه دولت را از اولین لحظه تحویل دولت تا آخرین لحظه، اداره کامل و به نحو احسن کشور دانست و گرانی اخیر مخصوصاً در مورد سیمان و آهن را غیر قابل قبول خواند و از مسئولین خواست تا چاره‌اندیشی و مدیریت کنند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اهمیت واکسیناسیون کرونا گفت: از همه مردم مخصوصاً کسانی که در سنین ۵۰ به بالا هستند درخواست می‌شود تا اقدام به دریافت واکسن کرونا کنند.

وی همچنین از دست‌اندرکاران و زحمتکشان این عرصه که این موقعیت را ایجاد کرده‌اند نیز قدردانی کرد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر