logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۲۳۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

مردم از سفرهای غیر ضروری در تعطیلات پیش رو پرهیز کنند

مردم-از-سفرهای-غیر-ضروری-در-تعطیلات-پیش-رو-پرهیز-کنند
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود، مردم از سفرهای غیر ضروری در تعطیلات پیش رو پرهیز کنند.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان زنجان، اظهار داشت: با توجه به چرخش ویروس کرونا و ظهور قالب‌های جدید از این بیماری، ضروری است برای حفظ سلامت شهروندان تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه امروزه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از گذشته اهمیت دارد، افزود: ضروری است برای جلوگیری از ورود به پیک پنجم کرونا از سوی مردم همتی بلند را شاهد باشیم.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان برضرورت افزایش نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: ضروری است سازمان صمت، اتاق اصناف استان و متولیان امر نظارت‌های را افزایش دهند.

مرادی با اشاره به تعطیلات عید قربان، افزود: ضروری است مردم از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و نیروی انتظامی استان حضور پررنگی در مبادی ورودی و خروجی استان داشته باشد.

وی از ادامه محدودیت‌های کرونایی برای تردد شبانه در زنجان خبرداد و گفت: محدودیت شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد همچنان اعمال می‌شود.

این مسئول بیان داشت: برنامه‌های روز عرفه و عید قربان و ماه محرم باید مطابق با دستورالعمل‌های اعمالی بوده و بر نحوه رعایت پروتکل‌ها به دقت نظارت شود.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: در برگزاری مراسم روز عرفه رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، برگزاری مراسم در فضای باز با ظرفیت محدود ضروری است.

مرادی برضرورت مداخله جدی دستگاه‌های ذیربط برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم‌های ماه محرم تاکید کرد و گفت: همه هئیت‌های مذهبی و برگزار کنندگان مراسم‌های مذهبی باید توجیه شوند.

وی تصریح کرد: از ظرفیت جمعیت هلال احمر استان برای برگزاری مراسم روز عرفه استفاده شده و اداره کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه‌های نیز فضاهای مناسب را در اختیار برگزار کنندگان دعای عرفه قرار دهند تا این مراسم در فضای باز برگزار شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر