logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۲۳۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان خبر داد؛

تشدید محدودیت‌های ترافیکی در استان زنجان

تشدید-محدودیت‌های-ترافیکی-در-استان-زنجان
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در استان زنجان گفت: خودروهای بومی اجازه خروج از استان ندارند.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در سه روز تعطیلات آینده با تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا به جد اعمال می‌شود اظهار کرد: به دلیل شیوع نوع دیگری از بیماری کرونا جلوی تردد‌های بین استانی گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تردد بین استانی از فردا به جد در محورهای مواصلاتی استان زنجان اعمال می شود تصریح کرد: در این مدت خودروهای بومی اجازه خروج از استان را ندارند و همچنین خودورهای غیربومی نیز نمی‌توانند به داخل استان وارد شوند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در صورت بی‌توجهی به محدودیت ترافیکی خودروها اعمال جریمه می‌شوند عنوان کرد: جریمه‌های 500 هزار تومان برای وضعیت نارنجی و یک میلیون تومان برای شهرهای وضعیت قرمز در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به حوادث رانندگی در محورهای استان زنجان گفت: در محورهای استان زنجان 3 نفر در اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

میناخانی از واژگونی یک خودروی تاکسی در محور زنجان- طارم خبرداد و افزود: در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان جان خود را در اثر شدت جراحات از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه کامیون کشنده نیز در محور زنجان- تبریز نیز واژگون شد که در این حادثه راننده در دم جان خود را از دست داد./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر