logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۲۲۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

دستور «قالیباف» به ۳ کمیسیون‌ درباره آب خوزستان

دستور-«قالیباف»-به-۳-کمیسیون‌-درباره-آب-خوزستان
رئیس مجلس به کمیسیون‌های عمران، انرژی و برنامه و بودجه دستور داد تا اجرای مصوبات مربوط به رفع مشکل آب خوزستان را پیگیری کنند.

به گزارش موج رسا; محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز( دوشنبه ۲۸ تیر) قوه مقننه و  در رابطه با سوال محفوظی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون پخش سریال‌های شبکه خانگی گفت: نکته‌ای که آقای محفوظی در رابطه با مسائل فرهنگی و آسیب‌هایی که پخش سریال‌های خانوادگی در شبکه خانگی همراه دارد موضوع به حق و به جایی است، هر چند در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تلاش‌هایی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در شرایط کنونی حوزه مسئولیت تغییر کرده است، آقای محفوظی به من گفتند که نمی‌خواهند سوال‌شان به رأی گذاشته شود و فقط مهم بود که این موضوع مطرح شده و مورد توجه قرار گیرد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: ان‌شاء الله صدا و سیما در آینده به این موضوع به طور جدی توجه داشته باشد، از حضور دکتر صالحی نیز تشکر می کنیم.

رئیس مجلس با اشاره به تذکری که محفوظی در رابطه با وضعیت آب استان خوزستان دارد، یادآور شد: این موضوع روز گذشته در هیأت دولت  مصوبات خوبی نیز وضع شد، ان شاء الله نمایندگان خوزستان و کمیسیون‌های عمران، انرژی و برنامه، بودجه و محاسبات تلاش کنند که به سرعت این مصوبات  اجرا شود.

منبع: تسنیم

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر