logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۲۲۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان:

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات زنجان تمدید نمی‌شود

مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-مطبوعات-زنجان-تمدید-نمی‌شود
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان تمدید نمی‌شود.

یوسف ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان تا 31 تیرماه سال جاری بود که این مهلت به دلیل رسیدن به بحث داوری و برگزاری اختتامیه امکان تمدید ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اصحاب رسانه استان زنجان باید با مراجعه به سامانه 6 اثر در سه بخش جشنواره ثبت کنند، افزود: به دلیل مشکل ایجاد شده در ایمیل برخی از شرکت کنندگان در سال گذشته، نیاز به ثبت‌نام مجدد برای همه افراد است.

این مسئول تصریح کرد: اصحاب رسانه استان تلاش کنند تا 31 تیرماه نسبت به ثبت آثار خود اقدام کنند تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان ادامه داد: هفتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان در دو بخش اصلی و موضوعی برگزار می‌شود که در بخش موضوعی رسانه‌ای که بیشتر اخبار را از موضوعات ارائه شده، کار کند به عنوان رسانه برتر انتخاب می‌شود.

ناصر از ارسال 110 اثر توسط 30 خبرنگار استان زنجان به جشنواره تا 28 تیرماه خبرداد و گفت: اصحاب رسانه استان در زمان تعیین شده نسبت به بارگزاری آثار خود اقدام کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر