logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۲۲۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان خبر داد؛

طرح عملیاتی برای پژوهش سراها در زنجان تدوین شود

طرح-عملیاتی-برای-پژوهش-سراها-در-زنجان-تدوین-شود-
استاندار زنجان گفت: طرح عملیاتی برای پژوهش سراها تدوین شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهارداشت: از سفر نوبخت به زنجان برای بررسی میزان پیشرفت و مساعدت برای افتتاح پروژه‌های استان زنجان خبر داد و اظهارداشت: پروژه‌های راه سلطانیه_ قیدار _ همدان با ۲۵۰ میلیارد تومان تخصیصی، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان و دو خطه کردن راه آهن زنجان_ تهران در زنجان بررسی می‌شود.

این مسئول بیان داشت: درخواست‌هایی از والدین در نحوه ارزشیابی دانش‌آموزان به من ارسال می‌شود که انتظار دارم نحوه ارزشیابی بررسی و در جلسه آینده آموزش و پرورش مطرح شود.
استاندار زنجان ادامه داد: متاسفانه در شهرک‌های اقماری زنجان بدون مدرسه احداث شده است که مجبور شدیم ۶۹ مدرسه در شهرک‌های اقماری احداث شود تا مردم گرفتار نشوند.
حقیقی بیان داشت: راه و شهرسازی در حال حاضر برای پروژه‌های مسکن ملی تلاش می‌کند که ۸ برابر ظرفیت موجود است که باید اداره کل نوسازی مدارس به مسکن و شهرسازی کمک کند.
وی برضرورت انجام وظایف تعاونی‌ها در استان تاکید کرد و گفت: جلسه‌ای با حضور معاون امور عمرانی تشکیل و از ظرفیت تعاونی بر اساس مواد قانونی احصا و مکلف به انجام وظایف خود شوند.
این مسئول تصریح کرد: باید برای پژوهش سراها فکر خوبی شده و مشکلات آن حل شود که تا کنون مورد توجه قرار نگرفته‌اند.
استاندار زنجان گفت: باید طرح عملیاتی و اجرایی برای پژوهش سراها تدوین شده و خیرین، واحدهای تولیدی و کارخانجات کمک کار پژوهش سراها بوده و تقویت شوند.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر