logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۲۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

شهرستان خرمدره از محرومیت‌های زیادی رنج می‌برد

شهرستان-خرمدره-از-محرومیت‌های-زیادی-رنج-می‌برد
امام‌جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه این شهرستان به دلایل مختلف اجتماعی و سیاسی از محرومیت زیادی رنج می‌برد، گفت: انتظار این است که این شهرستان از اعتبارات محرومیت‌زدایی و ۳ درصد نفت بهره‌مند شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: اصلی‌ترین راهکار تسهیل در ازدواج، تبیین و تعمیق فرهنگ ازدواج دینی و توجه به فلسفه ازدواج در ساختار و چهارچوب دینی در جامعه دینی بوده و با توجه به ارتباط تنگاتنگ پدیده‌های اجتماعی با همدیگر، تعمیق سبک زندگی دینی در همه حوزه‌های زندگی اجتماعی است.
وی با تاکید بر لزوم اصلاح ساختاری توسط دولت جدید، خاطرنشان کرد: وابستگی حراست‌ها به مدیران ادارات، زمینه‌ساز بسیاری از انحرافات اقتصادی و سیاسی شده و باید اصلاح شود.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه انتخابات 28 خرداد، آزمون سرافرازی برای شورای نگهبان بود، ضمن قدردانی از شورای نگهبان و انتخاب دولت سیزدهم و تأکید بر ضرورت ایجاد تحول در همه عرصه‌های کشور تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «تحوّل لازم است و راه ایجاد تحوّل عبارت است از تشكیل یك دولت معتقد به‌تحوّل و معتقد به‌عنصر تحوّل‌آفرین».
امام‌جمعه خرمدره با اشاره به نشست مجازی گروهک تروریستی منافقین گفت: برخی کشورها و سیاستمداران غربی در حالی از گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کنند که این گروهک بیش از ۱۷ هزار نفر از هموطنان بی‌گناه ایرانی را به خاک و خون کشیده است.
وی اظهار داشت: حمایت مجدد آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از منافقین، صفحه‌ای دیگر از صفحات تاریک حقوق بشری این کشورهاست همچنانکه حمله بی‌امان نظامی و سایبری به حشدالشعبی به عنوان یکی از ارکان مهم و مردمی مبارزه با داعش، حقیقت شوم این کشورها را نمایان‌تر می‌سازد.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به اختلافات بین امارات و عربستان خاطرنشان کرد: ضعف در حاکمیت امارات و عربستان و افول اتحاد خیالی عربستان و امارات، بسیاری از معادلات منطقه‌ای به نفع جبهه مقاومت و علیه جبهه استکبار در حال شکل‌گیری است.
وی افزود: اختلافات برخی کشورهای عربی که مدت‌ها طمع نفوذ در حاشیه خلیج فارس داشته‌اند، شدت یافته و امروز دُمل چرکین اختلاف، سر باز کرده و با وجود نقش‌آفرینی برخی کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا، رو به رشد است.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور ادامه داد: جدایی دکتر مصدق از آیت‌الله کاشانی و انفعال در برابر آمریکا، ملی شدن صنعت نفت را از مسیر اصلی خود منحرف کرد.
خطیب جمعه خرمدره با بیان اینکه شفاف‌سازی بودجه به‌ویژه بودجه شرکت‌های دولتی مصون‌ساز است، گفت: از طرفی مسئولان محلی باید گزارش دقیق بودجه را به مردم ارایه نمایند.
وی با بیان اینکه شهرستان خرمدره به دلایل مختلف اجتماعی و سیاسی از محرومیت زیادی رنج می‌برد، اظهار داشت: انتظار این است که این شهرستان از اعتبارات محرومیت‌زدایی و ۳ درصد نفت بهره‌مند شود. 
 حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: دشمنانی که از مشارکت ۴۸ درصدی ناراضی‌اند، همان‌هایی هستند که اول انقلاب از رأی ۹۸ درصدی مردم به قانون اساسی در سال ۵۸ ناراضی بودند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر