logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۲۲۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی:

مجلس شورای اسلامی پیگیر قانون عفاف و حجاب است

مجلس-شورای-اسلامی-پیگیر-قانون-عفاف-و-حجاب-است-
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی پیگیر قانون عفاف و حجاب است که امیدواریم در دولت جدید محقق شود.

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: همه احکام الهی با خلقت تکوینا و تشریعا تناسب دارد و خداوند متعال به تحقق چنین اهدافی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: فرهنگ حجاب و عفاف نیز جزو احکام الهی بوده که هیچ مسئولی حق ندارد در برابر آن بی‌تفاوت بوده و روحیه ضعف و سستی را در جامعه تزریق کند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برضرورت توجه مسئولان نسبت به رعایت عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: در حال حاضر رعایت حجاب در جامعه کاهش یافته است.
حجت‌الاسلام باقری یادآورشد: در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر موضوعات مهمی از جمله ساماندهی فضای مجازی و  سبک زندگی ایرانی _ اسلامی و قانون عفاف و حجاب هستیم.
وی با بیان اینکه برخی از یا قوانین گذشته در این زمینه نیازمند اصلاح است، افزود: برخی قوانین جدید نیز در این خصوص باید وضع می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: امیدواریم با حضور دولت جدید که اراده مقابله  با فساد را دارد، در طی سال‌های آتی شاهد انجام کارهای ارزشمندی باشیم.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر