logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۲۲۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبرداد

تعطیلی بیش از ۳۰ باشگاه ورزشی در استان زنجان

تعطیلی-بیش-از-۳۰-باشگاه-ورزشی-در-استان-زنجان
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از تعطیلی بیش از ۳۰ باشگاه ورزشی در اثر آسیب کرونا در استان زنجان خبرداد و گفت: بیش از ۸ میلیارد تومان تسهیلات به باشگاه‌های ورزشی آسیب دیده از کرونا پرداخت شد.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت باشگاه‌داران در استان زنجان اظهار کرد: سطح فعالیت باشگاه‌ها در گروه یک، دو و سه برنامه‌ریزی شده است و یک تعداد از رشته‌های ورزشی نیز در سطح سه هستند.

وی تصریح کرد: اکثر رشته‌های ورزشی مانند تنیس خاکی، دو و میدانی و غیره در سطح یک و دو قرار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه بالای ۸ میلیارد تومان تسهیلات برای باشگاه‌دارانی که در اثر کرونا آسیب دیدند پرداخت شده است ادامه داد: باز هم دریافت تسهیلات تمدید شده و باشگاه‌دارانی که آسیب دیدند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه کرونا به اشتغال و صنعت ورزش استان بسیار آسیب وارد کرده است عنوان کرد: ورزش همگانی و همچنین قهرمانی استان آسیب بسیار بزرگی را متحمل شده است.

خلیلی با بیان اینکه باشگاه‌های هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های خصوصی در سطح استان فعالیت دارند و ورزش و جوانان پایه گذار بخشودگی اجازه بهای باشگاه‌ها بود و این اتفاق در استان زنجان در حمایت از باشگاه‌های ورزشی افتاد بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سال گذشته نزدیک به دو میلیارد تومان از اجاره بهای خود را از هیئت‌های ورزشی نگرفت و امسال هم بخشودگی اجاره بها تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه با این حال در شرایط کرونایی فعالیت ورزشی را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی داریم یادآور شد: در حال حاضر فعالیت‌های ورزشی در گروه یک و دو اتفاق می‌افتد و حتی در گروه ۳ نیز ورزش‌های قهرمانی که انتخابی تیم ملی و مسابقات کشوری دارند  و همچنین به استعدادهای برتر استان به صورت محدود اجازه فعالیت داده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: تیم‌های منتخب در شرایط مناسب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت دارند چرا در این شرایط بسیاری از تیم‌های استان توانستند مقامات برتر را برای استان کسب کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر شرایط به وضعیت قرمز در بیاید تمامی فعالیت‌های ورزشی با تصمیم ستاد کرونا خواهد بود چرا که ما تابع تصمیمات ستاد کرونا استان هستیم.

خلیلی در پایان به تعداد باشگاه‌هایی که در اثر شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند اشاره و عنوان کرد: بیش ۳۰ باشگاه ورزشی در استان زنجان به صورت کامل تعطیل شده است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر