logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۲۲۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

سفر یک‌روزه معاون وزیر صمت به استان زنجان+ تصاویر

سفر-یک‌روزه-معاون-وزیر-صمت-به-استان-زنجان+-تصاویر
علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در قالب برنامه‌ای یک‌روزه به استان زنجان سفر کرد.

به گزارش موج رسا; افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری (شماره 4)، بازدید از واحدهای تولیدی، کلنگ‌زنی عملیات احداث واحدهای کارگاهی در ناحیه صنعتی ظریفان و امضای تفاهمنامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان زنجان بود.

بازدید از واحدهای تولیدی jti پارس در سلطانیه و راشاکاسپین ایرانیان و سرجین‌بافت در زنجان بخشی از این برنامه‌ها بود.

واحد jti پارس، کارخانه تولید سیگارت است که با سرمایه‌گذاری ژاپنی در استان زنجان احداث شده و نیاز کشور را نیز تامین می‌کند.

راشاکاسپین ایرانیان نیز واحد بازیافت و تولید کاغذ است که یک طرح توسعه برای تولید محصول جدیدی از کاغذ با ظرفیت اشتغال 1200 نفر را دارد که با افتتاح و تولید آن از سال 1401 از واردات جلوگیری شده و صرفه‌جویی ارزی می‌شود.

سرجین‌بافت نیز واحد ریسندگی و تکمیل زنجیره ارزش افزوده است که خط یک آن در شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و کلنگ‌زنی عملیات احداث واحدهای کارگاهی در ناحیه صنعتی ظریفان نیز بخش دیگری از برنامه‌های سفر معاون وزیر صمت به استان زنجان بود.

رسولیان سپس در نشست انعقاد تفاهمنامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی در استانداری زنجان شرکت کرد.

11 تفاهمنامه در استان زنجان منعقد شده که 3 مورد به صورت نمادین در این نشست به امضای طرفین رسید.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این نشست با اشاره به تفاهمنامه احیای مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در چهارچوب اقتصاد مقاومتی گفت: این تفاهمنامه در راستای رویکرد اقتصاد مقاومتی وزارت صمت است که طرح آن در 16 استان کشور آغاز شده و تاکنون بیش از 360 واحد اقتصاد مقاومتی، پای کار آمده‌اند.

رسولیان افزود: در این طرح به اندازه تعداد واحدهای تولیدی می‌توان روستاها را انتخاب کرد که خود مردم مشارکت کرده و ظرفیت‌ها شناسایی شده و مبتنی بر ظرفیت هر روستا شغل ایجاد می‌شود.

وی در ادامه، شهرک صنعتی شهید شهریاری (شماره 4) را افتتاح کرد. این شهرک صنعتی با حضور معاون امور صنایع وزیر صمت، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استاندار و جمعی از مسئولان استانی و خانواده شهید دکتر مجید شهریاری افتتاح شد و در جریان این افتتاح از خانواده دانشمند هسته‌ای، شهید شهریاری تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

رسولیان سپس در مراسم کلنگ‌زنی یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهید شهریاری نیز حضور پیدا کرد.

// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر