logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۲۲۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه مصالح فروشان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

کمبود سیمان در بازار به دلیل تعطیلی کارخانجات

کمبود-سیمان-در-بازار-به-دلیل-تعطیلی-کارخانجات
رئیس اتحادیه مصالح فروشان زنجان علت کمبود سیمان در بازار را تعطیلی کارخانجات سیمان عنوان کرد و گفت: دولت برای کنترل مصرف برق کارخانجات سیمان را قطع کرده است.

رسول ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد عامل کمبود سیمان در زنجان اظهار کرد: متاسفانه به دلیل کمبود برق سیاست دولت برای کنترل شرایط مصرف انرژی واحدهای سیمان را با قطع برق‌شان تعطیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی واحدهای سیمان تبعات زیادی را در بازار دارد تصریح کرد: این موضوع باعث افزایش قیمت آن در بازار می‌شود.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان زنجان با تاکید براینکه به دلیل نبود سیمان در بازار زنجان همه ساخت و ساز‌ها تعطیل شده است عنوان کرد: براساس اظهارات مسئولان استانی برق واحدهای سیمان تا پایان این ماه قطع خواهد بود و در واقع شرایط تا پایان تیرماه به همین صورت خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع عرضه سیمان در بازار بورس کالا عنوان کرد: این اتفاق باعث نوسانات قیمت سیمان در بازار خواهد شد.

ارشدی با بیان اینکه در حال حاضر سیمان در بازار زنجان با قیمت حدود 36 تا 37 هزار تومان عرضه می‌شود عنوان کرد: هم اکنون فروش مصالح ساختمانی به دلیل نبود سیمان در بازار کاملا متوقف شده است.

وی خاطر نشان کرد: با این اتفاق کارگران ساختمانی بیکار شده و میادین کارگران زنجان مملو از کارگرانی است که انتظار کار هستند./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر