logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۲۱۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
موج رسا گزارش می‌دهد؛

واکسیناسیون عوامل اجرایی انتخابات بعد از گذشت 3 هفته از روز انتخابات!/ بی‌تدبیری دیگر دولت روحانی در روزهای پایانی/ ناظرین شورای نگهبان تزریق واکسن را نپذیرفتند

واکسیناسیون-عوامل-اجرایی-انتخابات-بعد-از-گذشت-3-هفته-از-روز-انتخابات!-بی‌تدبیری-دیگر-دولت-روحانی-در-روزهای-پایانی-ناظرین-شورای-نگهبان-تزریق-واکسن-را-نپذیرفتند
دولت حسن روحانی در روزهای پایانی خود اقدام به واکسیناسیون عوامل اجرایی انتخابات بعد از گذشت بیش از 3 هفته از انتخابات کرده است که در شرایط فعلی کشور اقدام قابل تامل به شمار می‌رود.

به گزارش موج رسا; با توجه به شنیده‌های موثق عوامل اجرایی انتخابات در حال تزریق واکسن کرونا هستند که با گذشت بیش از سه هفته از انتخابات، تزریق واکسن به این گروه با توجه به کمبود واکسن کرونا در کشور جای بحث و تعجب دارد.

تزریق واکسن به مجریان انتخابات آن هم در روزهای پایانی دولت و همچنین گذشت بیش از سه هفته از انتخابات پذیرفتنی نیست چرا که میلیون‌ها ایرانی هنوز نتوانسته‌اند این واکسن را تزریق کنند.

تشکر از زحمات عوامل اجرایی و تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات لازم بوده و تلاشهای مجریان جای قدردانی دارد اما تزریق واکسن موضوعی است که در این روزهای حساس کشور باید با حساسیت بیشتری انجام شود، اگر این تزریق قبل از برگزاری انتخابات انجام می‌شد، قابل توجیه بود اما بعد از گذشت سه هفته این موضوع جای بحث دارد.

برای اطلاع از اینکه آیا هیئت‌های نظارت و ناظرین شورای نگهبان نیز این تزریق را انجام می‌دهند یا نه به سراغ حسین میرزاپور رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان زنجان رفتیم تا ببینیم آیا ناظرین نیز تزریق واکسن کرونا انجام داده یا انجام خواهند داد؟

میرزاپور، رئیس هیئت نظارت انتخابات استان زنجان در این زمینه به موج رسا گفت: به لحاظ اینکه تزریق واکسن برای سلامت مجریان و ناظرین و عوامل دست اندرکار برای برگزاری انتخابات می باشد اما با توجه به پایان یافتن فرایند انتخابات و عدم ضرورت این مسئله از یک طرف و با عنایت به شرایط جامعه و کمبود واکسن، شبکه گسترده مردمی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در سراسر استان بلکه در سراسر کشور بنا به وظیفه انقلابی و میهنی خود درخواست و تزریق واکسن در این مقطع را منتفی دانسته و به هیچ وجه چنین اقدامی انجام نخواهد شد.

وی تصریح کرد: ناظرین شورای نگهبان به عنوان افراد حقیقی مانند سایر مردم عزیر ایران اسلامی منتظر خواهند ماند تا ان شاالله براساس اولویت بندی سند ملی، واکسیناسیون و تزریق واکسن ساخت داخل صورت پذیرد.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر