logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۲۱۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

اصراری برای بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان تا پایان دولت نداریم

اصراری-برای-بهره‌برداری-پروژه‌های-نیمه‌تمام-زنجان-تا-پایان-دولت-نداریم
معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: با توجه به شرایط اختصاصی هر پروژه اصراری برای بهره‌برداری پروژه‌های ناتمام تا پایان دولت نداریم.

مهرداد سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از 10 سال گذشته پروژه‌های ناتمام در استان زنجان وجود داشته است که بسیاری از این پروژه‌ها اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار پروژه ناتمام در استان وجود داشت که بسیاری از این پروژه‌ها در سه سال اخیر به بهره‌برداری رسیده است، افزود: پروژه‌های ناتمام استان از 10 سال پیش به تدریج انباشته شده بود که با برنامه‌ریزی از این تعداد کاسته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم  فرآیند انجام پروژه‌های عمرانی استان زنجان با روال گذشته با توجه به بودجه‌های مصوب، تخصیصی و ابلاغ پیش می‌رود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان یادآور شد: قصد نداریم با سرعت پروژه‌های عمرانی ناتمام استان را حتما به بهره‌برداری برسانیم اما اگر قسمتی از پروژه آماده بود، افتتاح می‌شود.

سلطانی با بیان اینکه برخی از پروژه‌های استان زنجان ملی است و در خصوص اجرای آنها در تهران تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: این پروژه‌ها بر اساس سیاست کشوری توسط  دستگاه اجرایی در زنجان اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از پروژه‌های بزرگ استان همچون دو خطه کردن راه آهن و ورزشگاه 15 هزار نفری نزدیک به خط پایان هستند و در طول سالیان گذشته زحمات بسیاری برای اجرای این پروژه‌ها کشیده شده است.

 این مسئول میزان بودجه عمرانی استان زنجان را در سال جاری مبلغ 890 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر به دلیل ابلاغ دیرهنگام بودجه، موافقت نامه‌ها در حال مبادله است تا فعالیت‌های عمرانی آغاز شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر