logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۲۱۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد

اختصاص 11 مرکز تجمیعی واکسن کرونا در شهر زنجان

اختصاص-11-مرکز-تجمیعی-واکسن-کرونا-در-شهر-زنجان-
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حال حاضر 11 مرکز تجمیعی در شهر زنجان برای واکسیناسیون در نظر گرفته شده است.

محمد رضا صائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از دیروز واکسیناسیون افراد بالای 65 سال در استان زنجان آغاز شده است که واجدین شرایط برای دریافت واکسن می‌توانند به مراکز تجمیعی واکسن مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 11 مرکز برای واکسیناسیون در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: افراد بالای 65 سال که پیامک و یا تماس تلفنی با آنها برقرار شده است برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

این مسئول ادامه داد: پایگاه خودرویی واکسیناسیون شماره 1 واقع در پردیس علوم پزشکی زنجان برای افراد مشمول فاز یک برنامه ملی واکسن سالمندان که مایل به دریافت واکسن در خودرو می‌باشند، اختصاص یافته است که ساعت کاری این مرکز از ساعت 8 صبح تا 19 عصر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 2 واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز نسبت به واکسیناسیون افراد از ساعت 8 صبح تا 13: 30 آماده خدمات رسانی است.

صائینی تصریح کرد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 3 واقع در سالن ورزشی برق منطقه‌ای زنجان در خیابان اول شهرک کارمندان جنب اداره برق منطقه‌ای اقدام به تزریق واکسن سالمندان می‌کند.

وی با بیان اینکه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 5 نیز در سالن ورزشی پیام آماده واکسیناسیون سالمندان است، افزود: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 6 نیز در سالن ورزشی هلال احمر زنجان واقع در هنرستان، خیابان فاتح جنب مسجد النبی برای واکسیناسیون سالمندان در نظر گرفته شده است.

این مسئول تصریح کرد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 8 در سالن ورزشی شهدای بسیج در مزار پایین زنجان و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 9 واقع در سالن ورزشی امام علی (ع) در سه راه امجدیه آماده تزریق واکسن به سالمندان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان یادآور شد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 10 زنجان نیز در سالن مدیریت بحران بشیر موسوی واقع در شهرک الهیه زنجان و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 11 واقع در سالن ورزشی بسیج جنب کلینیک مطهری زنجان در شهرک رجائی نیز برای واکسیناسیون افراد سالمند در نظر گرفته شده است.

صائینی ادامه داد: پایگاه واکسیناسیون آیت‌الله موسوی نیز در خصوص واکسیناسیون پرسنل بیمارستان موسوی زنجان، بیماران خاص طبق فراخوان پیامکی به بیماران سرطانی، ام . اس، پیوند کبد و کلیه خدمات رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: همچنین پایگاه واکسیناسیون بیمارستان ولیعصر زنجان نسبت به واکسیناسیون پرسنل بیمارستان ولیعصر زنجان اقدام کرده است که بر اساس اعلام انجام شده، پرسنل‌ این بیمارستان می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر