logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۲۱۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان؛

برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در زنجان تشریح شد

برنامه‌های-هفته-عفاف-و-حجاب-در-زنجان-تشریح-شد
مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته عفاف و حجاب از سوی بسیج جامعه زنان استان زنجان برگزار می‌شود.

لیلا رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در 40 سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه عفاف و حجاب انجام شده است اما دشمنان نیز از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نکرده‌اند و به همین دلیل باید در رویکردهای موجود تجدید نظر شود.

وی با بیان اینکه "حیای مرد، عفت زن و حیای زن، عفت مرد باید محور همه برنامه‌های عفاف و حجاب باشد، ادامه داد: رابطه مستقیمی بین حیای مرد و عفت زن و حیای زن و عفت مرد وجود دارد که در 40 سال گذشته به این موضوع توجه نشده است.

این مسئول برضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از سوی زنان و مردان جامعه تاکید کرد و گفت: این دو مکمل یکدیگر بوده و باید هر دو عفاف خود را حفظ کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان از برگزاری مانورهای فرهنگی عفاف و حجاب در طول سال خبرداد و گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، کمپین "حجاب من حیای تو، حیای من، عفاف تو در فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود.

رمضانی با اشاره به معرفی الگوی سوم زن مسلمان با شعار نه شرقی نه غربی، گفت: زن در این الگو ضمن حضور در جامعه و انجام فعالیت‌های اجتماعی، الگوی عفاف و حجاب نیز در جامعه محسوب می‌شود.

وی از برگزاری برنامه‌های ازدواج موفق و مطالبه گری از مسئولان و نمایندگان در خصوص حقوق زنان در هفته عفاف و حجاب خیرداد و افزود: وصیت‌نامه شهدا با محوریت عفاف و حجاب نیز در این هفته منتشر می‌شود.

این مسئول بیان داشت: میزگرد علمی بایسته‌های عفاف و حجاب در استان برگزار شده و برشورهایی با مضامین عفاف و حجاب توزیع می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، معرفی شهدای زن به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، شب شعر، قصه گویی و فضا سازی و معرفی بانوان موفق و جریان ساز از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر