logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۲۱۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

بسیج دانشجویی تشکل نقش‌آفرین برای رسیدن به چشم‌انداز بیانیه گام دوم انقلاب است

بسیج-دانشجویی-تشکل-نقش‌آفرین-برای-رسیدن-به-چشم‌انداز-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-است
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: تشکل نقش‌آفرین به عنوان جریان حلقه‌های میانی جهت رسیدن به چشم‌انداز بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن، یکی از ماموریت‌های اصلی بسیج دانشجویی است.

به گزارش موج رسا; محمدحسین کفعمی در مراسم تکریم و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان اظهار داشت: اگر مروری بر شکل‌گیری فضای بسیج دانشجویی داشته باشیم، امام راحل در ماه‌های پایانی عمر بابرکت خود و پس از پایان یک جنگ تمام‌عیار 8 ساله در پیامی که صادر کردند فرمودند: «امروز یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها بسیج دانشجو و طلبه است.»

وی با بیان اینکه تهدیدات انقلاب اسلامی از عرصه سخت به عرصه نرم، تغییر پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: اولین دیداری که رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب در سال 98 با بدنه دانشجویی داشتند، فصل جدیدی پیش روی بدنه دانشجویی، آغاز شد.

کفعمی با بیان اینکه رهبر انقلاب در آن دیدار فرمودند که به یک حرکت عمومی به سمت چشم‌انداز نیاز داریم که این حرکت در کشور باید راه بیفتد، افزود: ایشان در همان جلسه 4 ویژگی را برای راه افتادن این حرکت اشاره کردند که عبارت از شناخت جبهه، جهت‌گیری صحیح، امیدبخشی و راهکار عملی بود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: تشکل‌های دانشجویی، مصداق جریانی است که باید با شکل‌گیری و حرکت به سمت چشم‌انداز و رسیدن به تمدنی که قرار است نقش‌آفرینی کرده و الگوی حکمرانی اسلامی باشد.

وی اظهار داشت: تشکل نقش‌آفرین به عنوان جریان حلقه‌های میانی جهت رسیدن به چشم‌انداز بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن، یکی از ماموریت‌های اصلی بسیج دانشجویی است.

کفعمی با بیان اینکه محوریت طرح اعتلای بسیج برای ورود تخصصی به مسائل انقلاب بود، خاطرنشان کرد: چند ماه بعد از آغاز طرح اعتلای بسیج، مساله‌محوری مورد تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی ابراز کرد: امیدواریم مسائل انقلاب را در دانشگاه‌ها به عنوان قوه آگاهی کشور و با استفاده از ظرفیت علم بتوانیم دسته‌بندی کرده و با ایجاد حرکت عمومی به سمت چشم‌انداز به به کارآمدی دولت کمک کنیم.

کفعمی افزود: امیدواریم با شکل‌گیری دولت جوان و حزب‌اللهی، شاهد سرعت بیشتر حرکت به سمت چشم‌انداز مورد نظر در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

به گزارش موج رسا؛ در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های ابوالفضل صابری در مدت تصدی مسئولیت ناحیه بسیج دانشجویی استان قدردانی و حسین محمدی به عنوان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان معارفه شد.// آ    

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر