logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۲۱۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

عدم واریز سود سهام عدالت برخی شهروندان پیگیری می‌شود/ نیازی به مراجعه حضوری نیست

عدم-واریز-سود-سهام-عدالت-برخی-شهروندان-پیگیری-می‌شود-نیازی-به-مراجعه-حضوری-نیست
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در خصوص علت عدم واریز سود سهام عدالت برخی سهامداران گفت: این مشکل به صورت سراسری بوده و از طریق سازمان بورس پیگیری می‌کنیم.

غفور حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: عدم واریز سود سهام عدالت برخی سهامداران، مشکل سراسری بوده و مربوط به دستگاه خاصی در استان نیست که این موضوع اط طریق سازمان بورس پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه با سازمان بورس، مکاتبه شده است، خاطرنشان کرد: فرآیند واریز سود سهام عدالت از سازمان خصوصی‌سازی به سازمان بورس منتقل شده است.

حمیدی با بیان اینکه قبلاً اگر تلفن همراه سهامدار به نام فرد دیگری باشد هم ایرادی در واریز سود سهام عدالت نداشت، افزود: احتمالاً سود سهامدارانی که هنگام ثبت‌نام در سامانه سجام، شماره تلفن همراه و یا شماره حساب خود را تغییر داده‌اند واریز نشده هر چند احتمال دارد سود افرادیب که اطلاعات خود را تغییر نداده‌اند نیز واریز نشود.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با تاکید بر اینکه مشکلی از بابت واریز سود سهام عدالت وجود ندارد، گفت: عمده مشکل در تغییر اطلاعات هنگام ثبت‌نام در سامانه سجام است اما در هر صورت این مشکل طی مکاتبه با سازمان بورس در حال پیگری بوده و اطلاع‌رسانی لازم طی روزهای آتی صورت می‌پذیرد.

وی اظهار داشت: به دلیل اینکه سود سهام عدالت از طریق سازمان بورس پرداخت می‌شود حتماً سهامداران باید در سامانه سجام ثبت‌نام کرده باشند ضمن اینکه تلفن همراه افراد بالای 18 سال هم باید به نام خودشان باشد.

حمیدی خاطرنشان کرد: عمده‌ترین مشکل در اطلاعات افراد خواهد بود چرا که حتی اگر یکی از موارد تلفن همراه، شماره حساب و یا اطلاعات شناسنامه‌ای دارای ایراد باشد، عدم احراز شده و سوی واریز نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نیازی به مراجعه حضوری شهروندان به هیچ کدام از دستگاه‌ها و ادارات نیست، افزود: مسئولان این موضوع را پیگیری می‌کنند به محض حصول نتیجه از طریق صداوسیما و رسانه‌ها اعلام می‌شود.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: این مشکل به صورت سراسری بوده و از طریق سازمان بورس پیگیری می‌کنیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر