logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۲۱۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 8 دقیقه ]

حرکت سلبریتی‌ها برخلاف روندهای جمعیتی

حرکت-سلبریتی‌ها-برخلاف-روندهای-جمعیتی
آمارها نشان از زوال جمعیتی آمریکا دارند اما بسیاری از خانواده‌های معمولی و سلبریتی‌های این کشور برخلاف این جریان در حرکت هستند.

به گزارش موج رسا;  براساس آمار اعلامی مؤسسه «استاتیستا» تا انتهای سال ۲۰۱۹ متوسط تعداد بچه در خانواده‌های آمریکایی ۱.۹۳ بود اما خانواده‌های زیادی در سرتاسر کشور وجود دارند که خود را محدود به متوسط کشوری نکرده‌اند. تعداد زیادی سلبریتی هم در میان آن‌ها هست.

این ۱۵ سلبریتی که در این مطلب لیست کرده‌ایم، همگی حداقل پنج بچه در خانواده خود دارند. برخی از آن‌ها تمام پنج بچه را از همسرشان دارند و برخی دیگر با قبول فرزندخواندگی، یک خانواده مرکب از رنگ‌ها و نژادهای مختلف تشکیل داده‌اند. در ادامه، نام این ۱۵ سلبریتی و برخی جزئیات خانوادگی آن‌ها ذکر شده است.

کریس جنر مادرسالار یکی از معروف‌ترین خانواده‌های آمریکاست؛ با شش فرزند و ۱۰ نوه!

کریس جنر ۶ فرزند دارد که حاصل ۲ ازدواج او هستند: کورتنی، کیم، کلویی و راب از اولین ازدواجش با رابرت کارداشیان و سپس دو دختر با نام‌های کندال و کایلی از ازدواجش با کیتلین جنر.

او سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با یکی از نشریات آمریکا گفته بود: از زمانی‌که یک دختربچه بودم همیشه می‌خواستم یک خانواده بزرگ و پرجمعیت داشته باشم. وقتی دبیرستانی بودم عادت داشتم بنشینم و با خودم در مورد تعداد بچه‌هایی که می‌خواهم، فکر کنم. همیشه با خودم می‌گفتم شش فرزند و روی عدد شش تأکید داشتم. حالا، وقتی به خانواده‌ام نگاه می‌کنم و زمانی‌که شب‌های کریسمس دور درخت می‌نشینیم و شکلات داغ می‌نوشیم، از داشتن این خانواده بزرگ و خوشحال بسیار هیجان‌زده می‌شوم.

جیمز فن‌در بیک و همسرش کیمبرلی پنج فرزند دارند

جیمز بیک که پس از اکران درام «نهر داوسون» شهرت زیادی کسب کرد، از همسرش کیمبرلی پنج فرزند دارد: اولیویا ۱۰ ساله، جاشوا ۹ ساله، آن ابل ۷ ساله، امیلیا ۵ ساله و گوندولین ۴ ساله.

جیمز در اکتبر ۲۰۱۹ گفته بود: ما عاشق وقت‌گذرانی با بچه‌هایمان هستیم. می‌دانم روزی خواهد رسید که من پنکیک درست می‌کنم اما دیگر کسی از شلوار من آویزان نیست یا دیگر کسی ۲۰ بار از من نمی‌پرسد که قرار است برویم. صادقانه بگویم، از آن روز وحشت دارم.

برد پیت و آنجلینا جولی شش فرزند با هم دارند؛ در یک خانواده چند نژادی

خانواده آن‌ها متشکل از فرزندان خودشان و کودکانی است که به فرزندخواندگی قبول کرده‌اند. جولی وقتی ۲ کودک را به فرزندخواندگی قبول کرد، تنها بود و همسر نداشت. یکی از آن‌ها یعنی مدوکس الان ۱۹ ساله است و دیگری یعنی زاهارا ۱۶ سال دارد. البته وقتی جولی و پیت با هم ازدواج کردند، پیت پدرخواندگی آن‌ها را هم پذیرفت. آن‌ها پس از ازدواج، یک کودک دیگر را هم با نام پکس به فرزندخواندگی قبول کردند که حالا ۱۷ ساله است. همان‌طور که گفتیم، جولی و پیت سه فرزند بیولوژیک هم دارند: شیلو ۱۴ ساله و دوقلوهای ۱۲ ساله‌شان ناکس و ویوین.

جولی یک‌بار در مورد بزرگ‌شدن بچه‌هایش گفته بود: وقتی بچه‌هایتان کوچک هستند بیشتر احساس مادر بودن می‌کند. نوجوان که می‌شوند، وقتی نگاهشان می‌کنید یاد دوران نوجوانی خودتان می‌افتد. می‌بینید که با دوستانشان این‌ور و آن‌ور می‌روند و از خودتان می‌پرسید چرا شما نمی‌توانید این کارها را بکنید. من الان در این دوران بامزه هستم و دارم دوباره خودم را از نو کشف می‌کنم.

مدونا با ۶ بچه یک خانواده چندنژادی دارد

اولین بچه مدونا، دخترش لوردس، سال ۱۹۹۶ به‌دنیا آمد و حالا ۲۵ ساله است. لوردس حاصل ازدواج مدونا با شوهر سابقش کارلوس لئون بود.

فرزند بعدی او، پسرش روکو، سال ۲۰۰۰ به‌دنیا آمد یعنی وقتی مدونا با گای ریچی ازدواج کرده بود. روکو امسال بیست و یک ساله می‌شود. ریچی و مدونا وقتی با هم بودند سرپرستی یک کودک از مالاوی را به‌عهده گرفتند. اسمش دیوید باندا بود و حالا ۱۵ ساله است.

مدونا وقتی از گای ریچی جدا شد سرپرستی یک دختربچه به‌نام مرسی را قبول کرد و پس از آن استلا و ایستر که دو قلو هستند را به فرزندخواندگی پذیرفت.

ادی مورفی ۱۰ بچه دارد! از ۲ ساله تا ۳۲ ساله

اولین بچه این کمدین افسانه‌ای حاصل ازدواجش با پائولت مک‌نیلی بود که سال ۱۹۸۹ به‌دنیا آمد. پسر دومش، کریستین، سال ۱۹۹۰ متولد شد. پس از آن هشت بچه دیگر هم به‌دنیا آمدند: بریا ۳۰ ساله، مایلز ۲۸ ساله، شاین ۲۷ ساله، زولا ۲۱ ساله، بلا ۱۹ ساله، انجل ۱۳ ساله، ایزی ۴ ساله و آخری هم مکس که حالا ۲ ساله است.

توری اسپلینگ و دین مک‌درموت پنج بچه دارند و مک‌درموت یک بچه هم از ازدواج قبلی‌اش دارد

مک‌درموت یک پسر به‌نام جک دارد که سال ۱۹۹۸ به‌دنیا آمد و توری اسپلینگ نامادری اوست. توری و دین با هم پنج بچه دیگه هم دارند: لیام ۱۴ ساله، استلا ۱۲ ساله، هاتی ۹ ساله، فین ۸ ساله و بی و ۴ ساله.

در سال ۲۰۱۸ و همزمان با روز مادر، اسپلینگ یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و همه فهمیدند دوباره بچه‌دار شده است. او در اینستاگرامش نوشت: بی و، ما فکر می‌کردیم دیگر بساط بچه‌داری را جمع کرده‌ایم. فکر می‌کردیم خانواده‌مان دیگر تکمیل است. اما تو همه ما را غافلگیر کردی و دقیقاً زمانی به زندگی ما پا گذاشتی که تک‌تکمان احتیاج به یک امید جدید داشتیم. تو همان امید جدید هستی؛ آن نور خورشید زندگی که به خانوادة ما پا گذاشت و اگرچه کوچک بود، اما اثری بزرگ و پرمعنا داشت.

جاستین چمبر و همسرش کیشا، پنج بچه دارند؛ چهار دختر و یک پسر

ستاره فیلم «آناتومی خاکستری» و همسرش از سال ۱۹۹۳ که ازدواج کردند تا الان با یکدیگر بوده‌اند. آنها پنج فرزند دارند: ایزابلای ۲۶ ساله، دوقلوهایشان مایا و کایلا که حالا ۲۳ ساله‌اند، ای‌وای ۲۲ ساله و جکسون که ۱۸ سال سن دارد.

کوین کاستنر در سال ۲۰۱۰ برای هفتمین بار پدر شد

لیست خانواده پرجمعیت کوین کاستنر از این قرار است: جو ۳۳ ساله است، لیلی ۳۴، آنی ۳۷، فرزند چهارمش لیام سال ۱۹۹۶ به‌دنیا آمد و حالا ۲۵ ساله است، کایدن ۱۴ ساله، هایس ۱۲ ساله و گریس ۱۰ سال سن دارد.

گوردون رمزی و همسرش تانا پنج بچه دارند که کوچک‌ترینشان سال ۲۰۱۹ به‌دنیا آمد

زمانی‌که کوچک‌ترین عضو خانواده رمزی یعنی اسکار در سال ۲۰۱۹ متولد شد، چهار بچه دیگر یعنی مگان، جک، هالی و ماتیلدا به‌ترتیب ۲۲، ۲۰ و ۱۷ سال سن داشتند. جک و هالی دوقلو هستند.

الک بالدوین همین پارسال برای ششمین بار دوباره پدر شد

همسر الک بالدوین یعنی هیلاریا سال پیش پنجمین فرزندش را به‌دنیا آورد. چهار فرزند بزرگ‌تر آن‌ها کارمن ۷ ساله، رافائل ۵ ساله، لئوناردو ۴ ساله و رومئوی ۳ ساله هستند. بالدوین از ازدواج قبلی‌اش با کیم باسینگر یک دختر به‌نام ایرلند دارد که اکنون ۲۵ ساله است.

خبر بارداری هیلاریا سال ۲۰۱۹ منتشر شد، زمانی‌که در مورد حادثة غم‌انگیز سقط جنینش صحبت کرد. هیلاریتا به یکی از رسانه‌ها گفت: قطعاً روزهای خیلی بدی در زندگی وجود دارد، اما همزمان، الان که در حال تجربه کردن روزهایی به این سختی هستیم، حداقل خوشحالیم که کنار یکدیگریم و جمعمان جمع است. حالا که به‌خاطر کرونا همه تنها هستند، بچه‌هایم می‌توانند به اتاق بروند و حسابی با هم بازی کنند. من از این بابت بسیار خوشحالم. داستان زندگی‌تان هرچیز که باشد، یک عده طرفدار دارد و یک عده منتقد؛ نقاط مثبت دارد و نقاط منفی؛ ولی من به‌خاطر زندگی‌ام بسیار خوشحالم.

مایک جگر هشت بچه دارد، پنج نوه و یک نبیره!

کوچک‌ترین فرزند جگر یعنی دِورا تنها دو سال از نبیرة جگر بزرگ‌تر است! لیست شلوغ‌پلوغ فرزندان جگر از بزرگ به کوچک از این قرار است: کاریس ۵۰ ساله، جید ۴۹ ساله، الیزابت ۳۷ ساله، جیمز ۳۵ ساله، بیانکا ۲۹ ساله، گابریل ۲۳ ساله، لوکاس ۲۱ ساله و پس از یک وقفه طولانی، دِورا ۴ ساله.

ایلان ماسک همین اخیراً به هفتمین فرزند خوش‌آمد گفت

اولین فرزند ایلان ماسک با نام ناتان متأسفانه وقتی فقط دو ماه سن داشت به‌دلیل سندروم مرگ ناگهانی نوزاد از دنیا رفت. پس از ان ایلان شش‌بار دیگر پدر شد. فرزندانش از این قرارند: گریفین، اگزویر، دمیان، سکسون، کای و آخرین فرزندش هم سال ۲۰۲۰ به‌دنیا آمد که حسابی سر اسمش جنجال شد. خودمان هم هنوز نمی‌دانیم چطور باید این اسم را بیان کرد: X Æ A-۱۲. البته ایلان ماسک یک‌بار در سی‌ان‌ان توضیحاتی در مورد اسم پسرش داد، اما فقط مشخص کرد که معنی هرکدام از این حرف‌ها چیست و نگفت مجموعشان چطور تلفظ می‌شود. بگذریم ….

کلینت ایستوود هشت بار پدر شده

این اسطوره بازیگری هشت فرزند دارد: لاوری ۶۷ ساله، کیمبر ۵۶ ساله، کایل ۵۲ ساله، آلیسون ۴۸ ساله، اسکات ۳۵ ساله، کاترین ۳۲ ساله، فرانچسکا ۲۷ ساله و مورگان ۲۴ ساله.

میا فارو ۱۴ بچه دارد؛ هم بیولوژیک و هم فرزندخوانده

میا فارو چهار بار خودش مادر شده و پس از آن سرپرستی ۱۰ بچه دیگر را به‌عهد گرفته است. چهار فرزند بیولوژیک فارو این‌ها هستند: متیو، ساشا، فلچر و رونان. این هم لیست ۱۰ کودکی که به فرزندخواندگی پذیرفته است: سون-یی، لارک، سامر، پروین، موسی، تام، دایلان، فرانکی، تادئوس، عیسایا و کوئنسی. متأسفانه تا کنون سه تا از کودکانی که فارو به فرزندخواندگی قبول کرده بود به دلایل مختلف از دنیا رفته‌اند.

دیدی پدر ۶ بچه است

پسر بزرگ دیدی که جاستین نام دارد سال ۱۹۹۳ به‌دنیا آمد. او سپس فرزندخواندگی کوئنسی را قبول کرد که سال ۱۹۹۱ به‌دنیا آمده بود. فرزندان دیگرش نیز از این قرارند: کریستین، دیلایلا، جسی و چنس./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر