logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۲۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

انقلاب اسلامی مقتدرانه در برابر توطئه‌ دشمنان ایستاده است

انقلاب-اسلامی-مقتدرانه-در-برابر-توطئه‌-دشمنان-ایستاده-است
امام جمعه زنجان با اشاره اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده‌ است گفت: انقلاب اسلامی مقتدرانه در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان به توطئه سنگین پایگاه هوایی نوژه در 18 تیر سال 59 اشاره و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی توطئه‌های بسیار زیادی را از سوی دشمنان دیده است.

وی با تاکید براینکه توطئه پایگاه هوایی نوژه یک توطئه سنگین، حساب شده و دقیق از سوی آمریکا بود تصریح کرد: به لطف خدا توطئه دشمنان علیه ابن پایگاه خنثی شد.

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه شکست این توطئه با امداد غیبی بود ادامه داد: سال 59 سال بسیار سختی برای انقلاب و ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه در سال ۵۹ از یک سو دشمنان در حال تدارک توطئه نوژه بودند و از طرفی هم در حال تقویت گروهک‌های تروریستی بودند عنوان کرد: در این میان نیز دشمنان انقلاب به دنبال تحریک صدام برای آغاز جنگ تحمیلی بودند.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: به لطف خدا انقلاب اسلامی ایران در برابر این توطئه‌های دشمنان پیروز شد و امروزه به کشور قدرتمند در منطقه تبدیل شده‌ است.

وی گفت: همه اقتدار و امنیتی که امروزه در کشور داریم به برکت خون شهدا و جانبازان با رهبریت امامین انقلاب به دست آماده است.

امام جمعه زنجان اظهار داشت: در 42 سال گذشته لطف خدا شامل حال ملت ایران شده و این کشور که صاحب اصلی آن آقا امام زمان(عج) است با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام نهم عنوان کرد: این امام باوفا و متعهد در 25 سالگی به شهادت رسید؛ دشمنان کوردل نتوانستند در مقابل عظمت این امام معصوم دوام بیارند و سرانجام تصمیم گرفتند این امام را به شکل ناجوانمردانه به شهادت برسانند.

آیت الله خاتمی در ادامه به مناسبت روز ازدواج اشاره و تاکید کرد: جوانان باید از الگوی زندگی ائمه اطهار (ع) درس بگیرند چند روز بعد سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه (س) است و باید جوانان امروز از زندگی آن دو بزرگوار درس بگیرند و نباید از فرهنگ‌های غلط غربی تبعیت کنند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر