logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۲۱۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

مبتلایان کرونا در زنجان افزایش یافته است/ امکان تغییر وضعیت زنجان به قرمز وجود دارد

مبتلایان-کرونا-در-زنجان-افزایش-یافته-است-امکان-تغییر-وضعیت-زنجان-به-قرمز-وجود-دارد
فرماندار زنجان با تاکید براینکه مبتلایان کرونا در زنجان افزایش یافته است گفت: با شرایطی در حال حاضر در زنجان حاکم است امکان تغییر وضعیت زنجان به قرمز وجود دارد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد بی‌توجهی مردم نسبت به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زنجان اظهار کرد: منع تردد شبانه در زنجان اجرا می‌شود و از مردم درخواست می‌کنیم که دورهمی‌های خانوادگی را نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت زنجان به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به وضعیت نارنجی تغییر یافته است تصریح کرد: احتمال تبدیل شدن زنجان به وضعیت قرمز متصور است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه فعالیت اصناف بعد از ساعت 10 شب ممنوع است و این موضوع به همه اصناف ابلاغ شده است عنوان کرد: برخی از اصناف تا بعد از ساعت 12 فعالیت دارند که نسبت به تعطیلی آنها تاکید شد و بازرسین بهداشتی نیز مکلف هستند هشدارهای لازم را به این اصناف بدهند.

وی با اشاره به اینکه ورود بدون ماسک به مراکز خرید توسط فروشندگان اعمال می‌شد اما متاسفانه اخیرا نسبت به این موضوع کمتر توجه می‌شود ادامه داد: خیلی از فعالین اصناف کمتر از ماسک استفاده می‌کنند.

عسگری تاکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی به منظور ارتقای رعایت در سطح شهرستان زنجان توسط تیم‌های بهداشتی رصد می‌شود و با افرادی که نسبت به بهداشت بی‌توجه باشند برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز تفریحی بعد از ساعت 10 امکان فعالیت نخواهند داشت افزود: تالارها نیز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی داشته باشند که مراسمات خود را قبل از ساعت 10 شب به اتمام برسانند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه تالارهایی هم که موارد بهداشتی را رعایت کنند ادامه فعالیت خواهند داشت اما اگر مشاهده شود که تالاری نسبت به پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجه است در اسرع وقت نسبت به تعطیلی آن اقدام خواهد شد ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر زنجان به شدت کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها٬ دفاتر پیشخوان دولت و دستگاه‌های خدمات رسان باید فعالیت خود را در چارچوب پروتکل‌های ابلاغی ادامه دهند گفت: در این حوزه‌ها نیز نظارتها تشدید یافته است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر