logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۲۱۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

قطعی برق تولید واحدهای صنعتی را مختل کرده است

قطعی-برق-تولید-واحدهای-صنعتی-را-مختل-کرده-است
معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان با اشاره به مشکلات قطعی برق در حوزه صنعت گفت: قطعی برق تولید واحدهای صنعتی را مختل کرده و تداوم این وضعیت موجب نارضایتی تولیدکنندگان شده است.

علی کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه مدیریت مصرف برق در واحدهای تولیدی استان زنجان اعمال می‌شود اظهار کرد: قطعی برق فعالیت واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای بزرگ استان را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه قطعی برق در برخی از واحدهای تولیدی استان اخلال ایجاد می‌کند تصریح کرد: علاوه براینکه که خط تولید متوقف می‌شود احتمال آسیب دیدگی برخی از دستگاه‌ها وجود دارد.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه در شرایط فعلی مشکلات ارزی و تحریم قطعی برق نیز برای واحدهای تولیدی مشکل‌ساز شده است ادامه داد: در صورت خرابی دستگاه‌های خط تولید تامین قطعات نیز برای تولیدکنندگان کار بسیار سختی است.

وی با اشاره به اینکه قطعی مکرر برق و همچنین محدودیت مصرف باعث شده واحدهای تولیدی از ظرفیت تولیدشان کم کنند ادامه داد: برخی از واحدها در خط تولیدی نیز در صورت قطعی برق ضایعات زیادی را تولید می‌کند.

کلانتری با اشاره به اینکه راندمان گرفتن از خط تولیدی نیز یکی از مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد عنوان کرد: برای نمونه قطعی برق در یک واحد تولیدی نساجی مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند و برگشت به تولید در این واحدها بسیار زمانبر است و تکرار قطعی برق تولید این واحدها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: درخواست واحدهای تولیدی این است که سهم تعطیلی واحدها به صورت یکجا اعمال شود برای نمونه اگر دو یا سه روز قرار است تعطیل شود به صورت یکجا باشد چرا که قطعی روزانه باعث اختلال در تولید می‌شود.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان عنوان کرد: قطعی برق تا به امروز بدون مدیریت انجام شده و امیدواریم بعد از این مدیریت خوبی در سطح استان در قطعی برق شاهد باشیم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر