logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۲۱۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

بودجه 12 میلیارد تومانی باغ موزه دفاع مقدس زنجان در حال پیگیری است

بودجه-12-میلیارد-تومانی-باغ-موزه-دفاع-مقدس-زنجان-در-حال-پیگیری-است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: کارهای اداری تامین مالی پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان به مبلغ 12 میلیارد تومان در حال پیگیری است.

قاسم محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت محسوسی در باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان دیده نمی‌شود اما پیگیری های لازم برای اجرای این پروژه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مسئولان استان قول اختصاص 12 میلیارد تومان برای احداث باغ موزه دفاع مقدس استان را داده‌اند، افزود: کارهای اداری تامین مالی پروژه در حال پیگیری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: قراردادهای جدید برای ادامه فعالیت‌های باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان منعقد شده است اما هنوز پیشرفت محسوس نیست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان یادآور شد: امیدواریم با اختصاص اعتبار لازم این پروژه اجرایی شده و فاز نخست آن همزمان با برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان به بهره‌برداری برسد.

محمدی در خصوص انتشار کتاب برای کنگره 3535 شهید استان زنجان، گفت: حدود 100 کتاب برای کنگره 3535 شهید استان در حال آماده سازی است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از منابع مالی بخشی چاپ کتب کنگره این ماه تامین می‌شود، افزود: در صورت تامین اعتبار لازم این کتاب‌ها به چاپ می‌رسد.

این مسئول تصریح کرد: فعالیت‌های کمیته تالیف و نشر کتب دفاع مقدس طبق روال در حال انجام بوده و امیدواریم به زودی این کتب در مرحله چاپ قرار گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر