logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۲۱۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

چند شبکه قاچاق واکسن تقلبی کرونا شناسایی و دستگیر شدند

چند-شبکه-قاچاق-واکسن-تقلبی-کرونا-شناسایی-و-دستگیر-شدند
طبق اعلام وزارت اطلاعات چند شبکه قاچاق و تقلب در زمینه خرید، فروش و توزیع غیر قانونی واکسن کرونا در برخی از نقاط کشور شناسایی و تعدادی از سودجویان شبکه‌ای دستگیر شدند.

به گزارش موج رسا;  با اقدامات هوشمندانه و جمع‌آوری وسیع اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و دریافت گزارشات متعدد مردمی، چند شبکه قاچاق و تقلب در زمینه خرید، فروش و توزیع غیر قانونی واکسن کرونا خصوصاً واکسن‌های خارجی (سینوفارم چینی و آسترازنیکا) و ممنوع (فایزر آمریکایی) شناسایی و تعدادی از سودجویان شبکه‌ای دستگیر شدند.

 
براساس اسناد و مدارک پرونده، سوداگران با بهره‌گیری از نیازمندی جامعه، تبلیغات غیرقانونی در فضای مجازی و ناآگاهی تعدادی از هموطنان، اقدام به فریب و به دام انداختن تعداد قابل توجهی از مردم می‌کردند.
 
برخی از این عناصر برای فریب مردم، اقدام به جعل برچسب داروهای گرانقیمت کرونا، جعل مکاتبات و عناوین مسئولین ارشد وزارت بهداشت مبنی بر تهیه واکسن کرونای خارجی برای مراجع محترم تقلید می‌نمودند؛ که این عمل باعث تشویش اذهان جامعه نیز شده بود.
 
به دنبال اقدامات وزارت اطلاعات، ضمن کشف مقادیر قابل توجهی واکسن تقلبی کرونا، برخی داروهای تقلبی نظیر آمپول‌های رمدیسیویر، اکتمرا و… نیز کشف و ضبط گردید./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر