logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۲۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

خواب آلودگی راننده جان سرنشین را گرفت

خواب-آلودگی-راننده-جان-سرنشین-را-گرفت

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به حادثه رانندگی که صبح امروز در محور زنجان- قزوین رخ داد گفت: در این حادثه دو نفر کشته و مجروح شدند.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره اینکه بار دیگر خواب آلودگی در محور زنجان جان گرفت اظهار کرد: در حین رانندگی یک لحظه غفلت راننده می‌تواند به قیمت جان خود و سرنشین‌ها تمام شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بسیاری از راننده‌ها در حین رانندگی به مسئله خستگی و خواب آلودگی توجهی ندارند تصریح کرد: بخاطر همین بی‌توجهی‌ها حوادث بسیار دلخراشی که غیر قابل جبران بوده در محور‌های استان زنجان رخ داده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان ابراز کرد: راننده خودروی سمندی نیز به دلیل خستگی و خواب آلودگی بدون توجه کردن به این امر به راه خود ادامه داده و در نهایت به دلیل خواب آلودگی با موانع جاده برخورد کرده که در این حادثه سرنشین خودرو جان خود را از دست داد.

وی افزود: سرنشنین خودرو به علت نبستن کمربند از داخل خودرو به بیرون پرتاب شده و به علت جراحات شدید در دم جان خود را از دست داد.

شیرمحمدی ابراز کرد: این حادثه ساعت 4.5 صبح امروز در باند شمالی زنجان- قزوین اتفاق افتاد که راننده خودرو نیز به بیمارستان انتقال داده شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر