logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۲۰۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

محمد هاشمی: رئیسی می‌خواهد رئیس‌جمهور همه باشد

محمد-هاشمی:-رئیسی-می‌خواهد-رئیس‌جمهور-همه-باشد
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رئیسی در پیشنهاد گرفتن، نخواست منحصر به یک گروه یا جناح باشد چراکه می‌خواهد ثابت کند رئیس‌جمهور همه مردم است.

به گزارش موج رسا; محمد هاشمی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در رابطه با تحلیل و ارزیابی خود از تماس‌های رئیس‌جمهور منتخب با برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و درخواست ارائه راه‌حل از سوی آن‌ها اظهار کرد: ایشان پس از پیروزی در انتخابات در صحبتی گفتند رئیس‌جمهور همه هستند نه رئیس‌جمهور یک جناح و گروه خاص و حالا در راستای گفته خود با چهره‌های اصلاح‌طلب هم تماس گرفتند تا با این اقدام ثابت کنند رئیس‌جمهور همه هستند.

وی عنوان کرد: با تشکیل کابینه پیام این اقدام رئیس‌جمهور منتخب برای فرصت‌طلبانی که به دنبال سهم‌خواهی هستند، مشخص خواهد شد. فعلا در بدو امر ایشان نخواستند در پیشنهاد گرفتن، منحصر به یک گروه و یا جناح باشند بلکه خواستند از همه فعالین و احزاب پیشنهاد بگیرند. یک سایتی هم از سوی ایشان معرفی شده است تا افرادی که پیشنهادی دارند پیشنهاد خود را از این طریق مطرح کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در رابطه با اینکه چطور می‌توان از عملیاتی شدن این اقدامات مطمئن شد، گفت: این موضوع پس از تشکیل کابینه و طی یک تا دو ماه آینده مشخص خواهد شد و براساس سیاست‌هایی که برای ۱۰۰ روز ابتدایی و یکسال اول در نظر گرفته شده است، می‌توان ارزیابی کرد که این کار شعاری بوده یا عملیاتی است.

هاشمی در پایان تصریح کرد: در ابتدای ورود، ارزیابی این اقدام مشکل است و تا زمانی که وزرا و کابینه انتخاب نشوند نمی‌توان اظهار نظر خاصی در این زمینه داشت و ارزیابی، پس از طی شدن این روند تحقق پیدا خواهد کرد.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر