logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۲۰۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛

طرح هادی روستاهای دوسران و لگاهی در زنجان افتتاح شد+ عکس

طرح-هادی-روستاهای-دوسران-و-لگاهی-در-زنجان-افتتاح-شد+-عکس
طرح هادی روستاهای دوسران و لگاهی از توابع بخش قره‌پشتلو شهرستان زنجان روز سه‌شنبه (15 تیرماه) با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افتتاح شد.

به گزارش موج رسا; محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بازدید از طرح‌های عمرانی روستاها به استان زنجان سفر کرد.

در جریان این سفر، طرح‌های هادی روستاهای دوسران و لگاهی از توابع بخش قره‌پشتلو شهرستان زنجان با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مجتبی نوری (مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان) و رضا خواجه‌ای (مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان) و سایر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش موج رسا؛ روستای دوسران از توابع بخش قره‌پشتلو شهرستان زنجان و دارای ۳۴ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۱۱۴ نفر در ۳۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

طرح هادی روستای دوسران که طرح آن در سال 1390 تهیه شده بود با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از سال 96 آغاز شده است. همچنین در این روستا ۴۱ فقره سند روستایی برای واحدهای مسکونی نیز صادر شده است.

طرح هادی روستای دوسران شامل 662 مترمکعب بنای سنگی، 1690 مترمربع سنگ‌فرش، 1286 متر جدولگذاری، 5250 مترمربع زیرسازی و 2747 مترمربع آسفالت معابر است.

روستای لگاهی نیز از توابع بخش قره‌پشتلو شهرستان زنجان و دارای ۱۳۲ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۴۵۱ نفر در ۲۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

تعداد واحدهای مسکونی روستای لگاهی ۱۰۳ واحد است که ۴۵ واحد (44 درصد) از محل تسهیلات بهسازی، مقاوم‌سازی شده‌اند. همچنین به ۱۴  واحد مسکونی نیز مبلغ ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

طرح هادی روستای لگاهی در سال 99 بازنگری و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا شده است. همچنین در این روستا ۱۲۱ فقره سند روستایی برای واحدهای مسکونی صادر شده است.

طرح هادی روستای لگاهی شامل 700 مترمربع سنگ‌فرش، 1200 متر جدولگذاری و 10 هزار و 927 مترمربع آسفالت معابر است.

// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر