logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۲۰۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
مسئول کمیته فضای مجازی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان خبر داد؛

تولید هزاران محتوای رسانه‌ای به مناسبت برگزاری کنگره شهدا در استان زنجان/ عزم جدی فعالان فضای مجازی در پوشش گسترده کنگره 3535 شهید زنجان

تولید-هزاران-محتوای-رسانه‌ای-به-مناسبت-برگزاری-کنگره-شهدا-در-استان-زنجان-عزم-جدی-فعالان-فضای-مجازی-در-پوشش-گسترده-کنگره-3535-شهید-زنجان
مسئول کمیته فضای مجازی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان تولید هزاران محتوای رسانه‌ای به مناسبت برگزاری کنگره شهدا در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; فریدون رحیم‌پور در جمع خبرنگاران استان زنجان، با اشاره به اهمیت فضای مجازی در عصر حاضر برای تبیین ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان اسلام اظهار کرد: همانطور که در دفاع مقدس رزمندگان ما در خط مقدم مقابل دشمن ایستادند، امروز نیز برای مقابله با جنگ نرم دشمن توجه به فضای مجازی و تولید محتوای فاخر در این حوزه به نیاز اساسی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه باید تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم، ابراز کرد: توجه به سیره شهدا در این فضا و بیان واقعیت‌های دفاع مقدس در بستر فضای مجازی با بهره گرفتن از ابزارهای رسانه‌ای جزو اولویت‌های امروز فضای مجازی است.
مسئول کمیته فضای مجازی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با تاکید بر اینکه دشمن به امپراطوری رسانه‌ای به دنبال تغییر باورهای مردم ایران است، تصریح کرد: آن چیزی که دشمنان ملت ایران از آن هراس دارند، ترویج و گسترش فرهنگ دفاع مقدس یعنی ایثار و شهادت است.
وی با اشاره به اینکه امروز با توجه به شرایط کرونا فضای مجازی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است، گفت: بر همین اساس برای ادای تکلیفی که شهدا بر گردن ما گذاشتند، نیاز است برای تبیین حماسه‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان اسلام و همچنین برگزاری باشکوه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان در فضای مجازی تولیدات موثری داشته باشیم.
رحیم‌پور با بیان اقدامات انجام شده کمیته فضای مجازی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان عنوان کرد: ما در فضای مجازی اقدامات زیادی در راستای معرفی دفاع مقدس وسیره شهدا در کمیته فضای مجازی داشتیم و به طور یقین این اقدمات محدود به این دوره خاص نخواهد بود چرا که خود را بدهکار شهدا و رزمندگان می‌دانیم.
وی با اشاره به راه اندازی 2 پویش با هشتگ های دیار_خط_شکنان  و الگوی_دفاع_مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس وسوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر اضافه کرد: در این پویش ها هشتگ های الگوی_دفاع_مقدس و دیار خط شکنان ترند توییتر شد و علاوه بر این چندین هزار توییت، ریتوییت، استوری، کلیپ، عکس نوشت، مصاحبه، کلاس حضوری و مجازی، پوستر و ... تولید و در بستر فضای مجازی منتشر شد که به واقع اقدام قابل تحسین از طرف فعالان فضای مجازی در استان بود.
مسئول کمیته فضای مجازی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با بیان اینکه بیش از 500 تولید چند رسانه‌ای توسط شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی در سالروز آزادسازی خرمشهر در بازه زمانی دوم تا چهارم خرداد 1400 داشتیم، اظهار کرد: علاوه بر این انتشار و بازنشر این تولیدات در فضای مجازی به صورت گسترده انجام شده است.
وی با اشاره به برگزاری 8 کلاس حضوری و مجازی توسط نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی مرکز فضای مجازی استان تصریح کرد: این کلاسها نیز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر درخصوص سیره شهدا و نقش رزمندگان استان زنجان در دفاع مقدس برگزار شده است.
رحیم‌پور با اشاره به تولید 20 کمیک موشن توسط مرکز تولید و نشر محتوای دیجیتال انقلاب اسلامی عنوان کرد: این 20 کمیک موشن در 60 دقیقه در خصوص شهدا در دست تولید بوده و به زودی آماده و منتشر خواهد شد و علاوه بر این این مرکز به تولیدات چندرسانه‌ای دیگر نیز پرداخته است.
وی با اشاره به اقدامات رسانه‌ای مرکز فضای مجازی استان برای کنگره 3535 شهید استان تصریح کرد: تولید صدها مصاحبه در خصوص دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان انجام شده و ادامه خواهد داشت.
مسئول کمیته فضای مجازی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با بیان اینکه مصاحبه با مسئولان استانی، کشوری و تمامی دبیران کمیته‌ها در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی برگزاری کنگره انجام شده و در حال انجام است، اظهار کرد: این تولیدات رسانه‌ای علاوه بر انتشار در سایت، در بستر فضای مجازی از جمله کانالها، گروه‌ها، اینستاگرام و ... در مرکز استان و شهرستانها نیز بازنشر یافته شده است.
وی با اشاره به برنامه کمیته فضای مجازی کنگره 3535 شهید استان زنجان در چاپ 3 ویژه نامه ابراز کرد: کار چاپ نخستین ویژه نامه انجام شده و تحویل دبیرخانه کنگره شده و شماره های بعدی نیز تا زمان برگزاری کنگره چاپ خواهد شد.
رحیم پور با اشاره به تولیدات رسانه‌ای در خصوص زندگی نامه شهدا، سیره شهدا و همچنین نقش فرماندهان و رزمندگان استان زنجان در دفاع مقدس و همچنین جبهه مقاومت تصریح کرد: در این راستا مصاحبه‌هایی با فرماندهان سرشناس زنجانی و همچنین رزمندگان و خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم انجام شده و در بستر فضای مجازی بازنشر یافته است.
وی با بیان اینکه علاوه بر این تولیدات کلیپ‌ها، فیلم‌ها وگزارشات مردمی در خصوص شهدا توسط مرکز رسانه‌ای فضای مجازی استان تولید و بازنشر یافته است، تصریح کرد: امیدواریم با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره این تولیدات رسانه‌ای و فضای مجازی نیز با گستردگی بیشتری بازنشر یابند.
مسئول کمیته فضای مجازی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان در پایان با تاکید بر عزم جدی فعالان فضای مجازی استان برای برگزاری باشکوه کنگره شهدای استان گفت: جلسات مربوط به برگزاری کنگره در استان به صورت کامل پوشش رسانه‌ای یافته و این آمادگی را داریم تا در روز برگزاری کنگره حماسه بزرگی را در فضای مجازی رقم بزنیم.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر