logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۲۰۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

مطالبات تاکسیرانان زنجانی بررسی می‌شود

مطالبات-تاکسیرانان-زنجانی-بررسی-می‌شود
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه مطالبات تاکسیرانان پیگیری و بررسی می‌شود گفت: بعد از بررسی تصمیم نهایی برای عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش کرایه‌ حمل و نقل عمومی در زنجان اظهار کرد: مصوبه تنظیم بازار استان از ابتدای تیرماه باید ابلاغ و اجرا می‌شد که تاخیر سازمان حمل و نقل شهرداری در ابلاغ قیمت‌ها عملیاتی شدن آن را به تعویق انداخت.

وی با بیان اینکه فعالیت مسافربرهای شخصی و جلوگیری از فعالیت آنها در سطح شهر زنجان از درخواست‌های تاکسی‌رانان بود تصریح کرد: جلسات مختلفی در زنجان به منظور رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های تاکسیرانان در زنجان تشکیل شده است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه در جلساتی که تشکیل شد تاکسیرانان مطالب خود را عنوان کردند و به منظور تحقق برخی از مطالبات آنها تصمیماتی گرفته شد گفت: مصوبات ابلاغ شده و سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان باید نسبت به اجرایی شدن مصوبات اقدام کند.

وی با تاکید براینکه محدودیت‌های کرونایی در خصوص تعداد مسافران از دیگر مواردی بود که از سوی رانندگان تاکسی مطرح شد عنوان کرد: در همین راستا دو راهکار افزایش کرایه‌ها و یا اختصاص یارانه از سوی شهرداری برای رانندگان تاکسی وجود دارد.

عسگری با اشاره به اینکه درخواست رانندگان تاکسی در این مورد درخواست به حقی است که باید شهرداری در این مورد تصمیم‌گیری کند که برای جبران هزینه تاکسی‌ران‌ها در خصوص محدودیتی که در سوار کردن تعداد مسافران ایجاد شده چه اقداماتی انجام خواهد داد بیان کرد: به رانندگان تاکسی‌ها اعلام شده که با نرخ جدیدی که اعلام شده فعالیت داشته باشند تا در خصوص مطالبات آنها تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه مقرر شده تصمیم جدید توسط سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان گرفته شود ادامه داد: تصمیم نهایی بعد از بررسی اعلام عمومی خواهد شد.

عسگری با اشاره به اینکه تخصیص یارانه برای اتوبوس‌های سطح شهر به لحاظ سیستمی بودن فعالیت‌ آنها امکانپذیر است یادآور شد: بالا بودن تعداد رانندگان تاکسی و همچنین سامانه‌ای برای پایش فعالیت تاکسی‌ها وجود ندارند بنابراین تخصیص یارانه‌ برای آنها مشکل است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر منتظر این هستیم که سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان تصمیم خود را در قالب لایحه به شورای شهر تحویل دهد اظهار داشت: بعد از دریافت ابلاغیه شورای شهر نسبت به اتخاذ تصمیم‌ نهایی اقدام می‌شود.

فرماندار زنجان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر نرخ مصوب شده قابلیت اجرا دارد و تصمیم جدیدی گرفته نشده است./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر